Somnade i från allt
 
Jag som hade en hel del saker att fixa när Wille var på förskolan fick inget gjort.Hann sätta igång datorn för att gå igenom jobbannonser och av någon märklig anledning så somnade jag i soffan.
 
Blev väckt 45 min innan Wille skulle hämtas av att hunden kom och slickade mig i ansiktet.Det var bara att ta en promenad med hunden innan det var dags att hämta Wille på förskolan.
 
Nu ligger jag ner bäddad i sängen och har huvudvärk från helvete*,fryser som bara den.Har verkligen ingen tid till att bli sjuk och Jb känner sig inte heller riktigt bra i kroppen.Det återstår att se om jag blir illa tvungen att ställa in mötet i morgon eller inte.Nu ska jag faktiskt försöka sova och det är inte likt mig i huvudtaget att somna så här som jag har gjort idag.
#1 - JUNITJEj

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack så mycket
Carolina cuevas

#2 - Carolina

Skönt ändå att somna, det var kanske vad kroppen sade åt dig att göra! :)

Sv; jag är osäker, den har ju en speciell smak den här soppan men jag hade svårt först med linser men då jag åt den här soppan var den sjukligt god! :D

Svar: Det har du helt rätt i och nu mår jag betydligt bättre
Carolina cuevas