Jag älskar att vi har det såhär
 
 
 
 
Känner mig alltid så pigg och motiverad på måndagarna mot alla andra dagar i veckan.Det känns faktiskt väldigt bra för hela familjen att sonen är ledig på måndagar och även på fredagar från förskolan.Såklart önskar jag att anledningen till ledigheten skulle vara en annan anledning än vad den är dags läget.
 
Jag är bara så himla glad över att vi slipper låta sonen gå långa dagar på förskolan som många andra barn måste göra för att få ihop vardagslivet.Måndagar här hemma innebär att vi två får sova hur länge vi vill och ofta blir det inget bråk heller för den delen.Idag har vi haft en perfekt dag utan några som helst problem.
 
Vi har spenderat dagen utomhus i stort sätt hela dagen fram tills det blev mörkt runt 15.30 tiden.Måste också passa på att skryta lite grann,balanscykelen har verkligen hjälpt oss på traven.Vi skulle träna på att cykla på den vanliga cykeln med trappar utan stöd hjulen och  han klarade det vid första försöket😀
 
Måste bara träna på hur man bromsar med cykeln också. Lyckades filma en liten snutt och den ligger ute på min story på 
Instagram för er som är nyfikna.
#1 - Lillan Kind

Det låter härligt att kunna tillbringa måndagen med sonen, sova ut och tillbringa dagen tillsammans ute i dagsljus och friska luften😊 Så roligt att det gick bra att cykla!😊

Svar: Det är verkligen hur härligt som helst 😀Blev faktiskt rätt förvånad över att han klarade av att cykla på den utan större problem
Carolina cuevas

#2 - Emma

Va kul ni verkar ha de :) hoppas snön kommer snart så blir de ännu roligare

Svar: Det har vi också kan jag lova 🙂 Ja snön får jättegärna komma till oss
Carolina cuevas