känner mig så hjälplös
 
Det finns verkligen inget hemskare än när ens barn ligger med hög feber & skriker att det gör så ont i mer.Detta är något helt nytt för mig & jag har varit i kontakt med 1177 som hänvisade mig till våran vårdcentral för att få en jour tid.Jag har ringt till vårdcentralen & mötes av  telefonsvararen som meddeade att deras telefon tid är full & att vi är välkommen att ringa i morgon igen.Jag får åter en gång sätta mig i telefon kö på 1177 för att få hjälp.Nej då ska man tydligen logga på sig på deras sida & boka en jour tid.Det skulle vara så lätt att logga in sig & boka en tid.Det hela slutade med att min svärmor fick hjälpa mig & hon blev inte heller riktigt klok på deras sida.Efter mycket strulade hitt & ditt så har jag nu fått en jour tid till vårdcentralen.Allvarligt talat varför ska man ringa till dom på 1177 när man inte får någon hjälp i från dom?Detta var första & sista gången som jag kontaktar dom på 1177.
#1 - Mirre

Men vilket strul, har ni inte Akuten ni kan åka till?

Svar: Ja det var verkligen struligt att få till en tid 😫 Vi har 2 olika akutmottagningar och dom har öppet olika tider. Vi fick till slut komma till jourmottagningen.Dom kunde inte se något fel på öronen & vi skulle återkomma om det inte blir bättre i sluet av veckan. Wille var verkligen duktig & lätt läkaren undersöka honom.
Carro