Livet på landet när det är som bäst
 
Jag är den sortens människan som lägger all min energi och kärlek på familjen.Många gånger tycker andra att jag offrar mycket men för mig är sonen en riktig välsignelse i mitt liv.
 
Att se sitt barn och familj lyckliga är värt mer än alla pengar i världen.Jag värdesätter min tid med familjen  och falska människor får ingen del av den.
 
 
 
 
 
 
 
 
Både jag och sonen  älskar livet på landsbygden med allt vad det innebär.För vet ni vad, man behöver för tusan inte åka bil för att ta sig till sjön eller naturen utan en promenad eller cykeltur räcker långt.Idag har vi bara njutit av varandras skällskap nere i sjön med en varsing Fiskehåv i handen.
#1 - Fnulan

Hörrö, ingen ursäkt för att du är den bästa mamman åt din son. Du är fantastisk. KRAM

Svar: Haha tack ska du ha Malin ska försöka bättra mig
Carolina cuevas

#2 - Anna

Jag tycker att du gör helt rätt som värdesätter tiden med familjen. Härligt att ni bor så att ni kan njuta så av vad naturen har att erbjuda!

Svar: Det var skönt att höra att du tycker det 😁
Carolina cuevas

#3 - Hannas krypin

Jag tycker också att du gör rätt som värdesätter tid med familjen. Familjen är det viktigaste vi har. Härligt att ha så nära till sjön att det går att cykla dit.

Svar: Skönt att höra att ni inte tycker som vissa andra människor gör.Det är precis så jag också tänker ang familjelivet.Det är verkligen underbart att ha gång och cykel avstånd till sjön
Carolina cuevas

#4 - Madde

Tiden är så viktig. Ta vara på det så mycket du bara kan, snart är den förbi. Skapa minnen och bara njut.

Svar: Det är precis det jag gör
Carolina cuevas

#5 - Kamilla

Helt rätt tänk att sätta familjen först men man får inte glömma bort sig själv heller. Fick ni något i håven?

Svar: Det har du rätt i och jag känner inte att jag har glömt bort mig själv.Yes några små fiskar fick vi i håven
Carolina cuevas

#6 - Sandra

Jag tycker du gör alldeles rätt som värdesätter tiden med familjen, det gör jag med. Visst är naturen underbar, älskar att bo på landet ❤

Svar: Naturen är verkligen underbar och skulle aldrig bosätta mig i stan igen 💞
Carolina cuevas

#7 - Johanna

Verkligen underbart och bo så nära naturen, då kommer man verkligen ut, så härliga bilder :)

och jag är av den uppfattningen, skaffar man barn, skall man umgås med dem, annars kunde man låtit bli och skaffa barn :)

Svar: Du har precis samma tänk som jag har.
Carolina cuevas