God fortsättning på nya året.
 
 
 
 
Hej och god fortsättning på det nya året 😘Det ska bli spännande att se vad detta nya år har i beredskap för oss allihopa.Kanske kommer det genombrottet som man har längtat efter,vem vet?
 
Vi har spenderat års första dag nere vid Willes lekpark och lekstuga.Han uppskattar att ha ett eget litet hus att ta hand om,där han kan leka på sitt egna villkor.Han tycker att det är så roligt att bjuda över sina föräldrar och hund på middag nere hos sig.Det är otroligt viktigt för honom att hunden också får vara med.Hur har ni spenderat års första dag?
#1 - Pärla

Förstår att han gillar det :) Har spenderat nästan hela dagen i soffan, så jäkl bakis..

Svar: Han älskar att vara utomhus precis som vi föräldrar. usch hoppas att du mår bättre i morgon
Carolina cuevas

#2 - Mirre - Sweetwords

Ohh så fint han har det så mycket ni satsat på det för honom, förstår han gillar att vara där. God fortsättning och tusen tack för nyårshälsningen =D

Svar: Tack själv för nyårshälsningen❤ Tack längtar till vi kan börja fixa ordning ordentligt i lekstugan bara
Carolina cuevas

#3 - Sarah

Vad roligt att han tycker lekstugan är så rolig :) Mysigt att hunden alltid får vara med :)

Svar: Det är verkligen kul att han uppskattar lekstugan och sin lekpark som vi har fixat åt honom.Visst är det mysigt att gan tänker på hunden också
Carolina cuevas

#4 - Jennysvardag

Så härligt att ni har hängt i eran egna lekpark. Klart att han tycker att eran hud ska vara med :)

Svar: Som alla andra lediga dag här hemma 🤗
Carolina cuevas

#5 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så mysigt, tycker det är extra fint att han också är sådan djurvän måste jag säga :). Det är en fin egenskap :D. Sen vilka kontraster mot här, vi har snö och ni tycks ha barmark :). Min första dag har varit ganska lugn :)

Svar: Han är verkligen en djur vän och tänker på djuren.Å vad fuskigt kan du skicka över lite snö till oss är du snäll
Carolina cuevas

#6 - Petra Elisabeth

Gott nytt år! :D Låter som att ni har haft en bra start på det nya året. Själv har jag bara slappat hela dagen framför serier och förberett bloggåret :D Hoppas ni får ett toppen 2019! :D // Petra Elisabeth

Svar: Det har vi också haft med ett litet utbrott från sonens sida men men.Detta med att slappa är inte direkt min starka sida
Carolina cuevas

#7 - Fnulan

Men där är han igen, Byggaren Bob <3. God fortsättning på dig och de dina med <3

Svar: Yes här är han igen våran byggare bob eller rättare sagt byggare wille 🤗 desamma
Carolina cuevas

#8 - Kamilla

Jag gillar verkligen alla härliga och inspirerande lekmiljöer som ni skapat för sonen. Mee Like på dem!

Svar: Vad roligt att höra att du gillar våra lekmiljöer som vi har skapat för sonen
Carolina cuevas

#9 - Anna

Åh, så kul! En lekstuga var en stor dröm när jag var liten.

Årets första dag har jag spenderat med en lång sovmorgon och påbörjat en storstädning som egentligen står på programmet imorgon :)

Svar: Det var min dröm med som liten men svårt att få när man bodde i lägenhet.Vad skönt att ha städningen gjord en dag innan
Carolina cuevas

#10 - Chanelle

Men åh vad roligt! Jag hade ett pippitält där jag bjöd in till middag haha!😍 han är så söt, kommer bli en riktig faniljeman när han är vuxen!😍😄 god fortsättning till er❤️

Svar: Nej men vad roligt det måste ha varit för dig med ett pipptält.Vi får hoppas på att han blir det ❤
Carolina cuevas

#11 - Lillan Kind

Jag önskar dig och familjen en riktigt God Fortsättning på nya året!😃<3 Så mysigt att sonen har ett alldeles eget litet hus att pyssla och hålla bjudningar i! Hunden ska förstås också vara med😄
Här har det varit en något prövande nyårshelg. Det började smälla redan innan nyår, och på nyårsafton drog smällandet igång redan på förmiddagen. Ena hästen reagerar väldigt starkt, och vid slutet av kvällen när det lät som rena kriget utanför stallet höll han på att krypa ur skinnet. Vi har grannar som struntar totalt i om hästar blir skrämda. Så efter en lång vaken natt blev det lugnt idag, förutom att det blåser skrämmande hårt. Vi är glada så länge strömmen är kvar, och har tappat upp massor av vatten. Hoppas att ni har lugnare väder hos er😊

Svar: Hur vad ledsen jag blir över att läsa hur dagarna innan nyårsaftonen har varit.Skönt att det är över nu i allafall och ingen häst dog av rädslan
Carolina cuevas

#12 - Rebecca

Fin jacka din son har. Låter som att ni har haft en skön start på året, här hemma har vi tagit det lugnt i soffan och ätit pizza.

Svar: Tack så mkt han valde jackan helt själv 😁Det har vi haft och eran var inte så dum heller
Carolina cuevas

#13 - Björn

Va härligt att ha en liten egen stuga och bjuda in familjen hehe 👍🏻😁 jag har varit ute och gått på promenad med barnen, blött o slaskigt ute men vi fick ihop lite skräp som folk bara kastat överallt längs vägen, lite + på karmakontot hoppas jag 👍🏻

Svar: Begriper inte hur det kan vara så svårt att kasta sitt skräp i en papperskorg.Så bra insats av dig att göra detta med barnen och lära dom att inte kasta skräp runt sig
Carolina cuevas

#14 - Amanda

Vilken mysig början på året här har det också varit en lugn start på året. Det är ju klart att hunden ska med hela familjen är ju inte med annars :)

Svar: Det har du rätt i 😁
Carolina cuevas

#15 - Madde

Vad mysigt ni haft. Själv tillbringade jag första dagen på jobbet.

Svar: Hppas att det blev en lugn dag på jobbet för dig 😁
Carolina cuevas

#16 - Elisa

God fortsättning! Kul att kunna leka i sin alldeles egna lekstuga. Vad bjöd han på för middag? ;)
Här blev det en riktig lugn första dag på året. :)

Svar: Han bjöd oss på köttbullar och potatismos.
Carolina cuevas

#17 - Hannas krypin

Vad fint han har det. Förstår att han trivs där. Jag spenderade dagen ned att jobba och sedan äta middag hos min bror och hans tjej.

Svar: Vad trevligt att höra att du blev bjuden på midda hos din bror och hans tjej
Carolina cuevas

#18 - Junitjej

Leken är så viktig!! Jag blir glad när jag ser barn leka och inte bara sitter med sina iPads! Kul med en egen lekpark!

Svar: Han äger ingen ipad och kommer inte göra på några år.För oss är leken och närvaro med sonen viktigaste biten
Carolina cuevas

#19 - Melissa Skywalkz

Sååå mysigt med en lekstuga, jag förstår verkligen att han fastnat för den. Det blir ju hans lilla space :)

Svar: Precis där han får bestämma allt
Carolina cuevas

#20 - Moa

Åhh vad kul att han gillar lekstugan, mina barn gillar också att leka i lekstugor :)

Svar: Visst är det härligt att se sina barn leka i lekstugorna
Carolina cuevas

#21 - bloggenommaria.blogg.se

Men oj vad ni har det grönt hos er. Jag som tycker vi har lite snö med 3-4 cm *skrattar*

Kul att han redan nu gillar att ta hand om sitt hus, kommer säkert bli poppis bland tjejerna när han blir äldre ;)

Svar: under natten har vi fått lite vit på marknaden.Han älskar sitt hus och laga mat där nere till oss
Carolina cuevas

#22 - Frökenny

Tack detsamma! Så mysigt med en lekstuga! Jag inledde året med en trasig bil så det var mindre kul..🌸💕

Svar: Nej vad tråkigt att höra att din bli har gått sönder,hoppas du det är lätt fixat ❤
Carolina cuevas

#23 - Hann

Så fin lekstuga han har, klart hunden ska va med, det är ju också en familjemedlem. Blir glad o läsa om barn som engagerade föräldrar och som ser till att barnen leker ute även fast de inte är på förskolan/skolan.

Svar: Här hemma spenderar vi våra lediga dagar med att vara utomhus så länge det går.
Carolina cuevas

#24 - Sofia Johansson

Så mysigt det låter! Önskar er en god fortsättning på det nya året☺️

Svar: Tack desamma kära du 😁
Carolina cuevas