får tillbaka barndomskänslan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag var liten och växte upp så gillade jag att klättra i träd på gården med mina vänner. Vi hade blåmärken och skrapsår och vi hade en barndom som dom flesta tyvärr inte har i dagens samhälle.
 
Är så glad och tacksam för att vi har möjligheten till att låta våran son få uppleva samma saker som vi fick när vi var yngre.Att jag kan vara med och skapar dessa minnen är helt fantastisk fantasivärld.
 
Har absolut inget emot att bjuda på mig själv utan tycker bara att det är roligt att klättra,leka mm.Helt ärligt tycker jag bara att det är synd att man inte har någon vän med barn som tycker om att vara utomhus lika mycket som oss.Tycker också det är viktigt att skratta och ha roligt tillsammans då det är i glädjen vi utvecklas
#1 - Fröken Rödlök

På mina föräldrars tomt här det en liten hängbjörk som var rolig att göra koja i och under. Roligt att klättra upp och sitta dör och spana!

Svar: Gud vad roligt att få höra om ditt härliga minne
Carolina cuevas

#2 - Sarah

Så roligt ni har det :) Blåmärken och skrapsår lät inte så kul :(

Svar: Nej det kanske det inte riktigt är men om man aldrig får det som barn hur regerar man som när man får det första gången som vuxen ?
Carolina cuevas

#3 - Jeanette

Klättra i träd och bygga kojor var något jag tyckte mycket om som barn :)

Svar: jag med och det gör även min son nu 😁
Carolina cuevas

#4 - Daisy

Vad härliga bilder på er 💕💕

Svar: Tackar
Carolina cuevas

#5 - Amanda

Håller med dej så kul när barn har minen i från att klättra i träd och från naturen

Svar: precis som en annan hade med andra ord 😉
Carolina cuevas

#6 - Amanda

Jag tycker om att vara ute i skogen bland träden och verkar jättemysigt att ni har skog. Klart man ska ha lite av barnasinnet kvar😀

Svar: Visst är det mysigt med skogen och alla träden 😁 Har nog lite för mkt kvar av barnasinnet kvar 😉
Carolina cuevas

#7 - Frugan E

Blir så glad av att se dina bilder! Precis som du säger, förr ingick skrapsår, blåmärken och en och annan fläskläpp (haha) när man var ute och lekte och det var ju normalt. :) Att få ränna runt ute och klättra i träd och uppleva naturen är nog rätt få barn förunnat idag.

Svar: Det tycker jag är väldigt synd att det är så förunnat idag.
Carolina cuevas

#8 - K

Kul att klättra i träd. min morfar byggde en trädkoja i en gran på hans tomt till mig och syster som ff finns delar kvar av på tomten.

Svar: Å vad roligt att höra
Carolina cuevas

#9 - Sofie

Tyvärr är det så idag, samhället är inte som förr. När jag var liten var jag ute mycket lekte och man satt inte vid datorer och sånt hela tiden.

Svar: Precis och jag vägrar att låta samhället få styra vårat liv.Här sitter vi inte inne i onödan
Carolina cuevas

#10 - Jennifer

Men åh va roligt att klättra i träd! De tyckte man var superkul som liten ju 😃

Svar: Eller hur och det är lika roligt än idag 😉
Carolina cuevas

#11 - Mirre - Sweetwords

Ohh så härligt att uppleva minnen tillsammans som man sjölv gjorde som barn =D

Svar: Det är det verkligen och se glädjen hos honom går inte att beskriva med ord 😁
Carolina cuevas