Då har vi förflyttat oss till sängen istället för soffan
 
 
 på vägen hem i bilen somnade Wille ganska omgående och det är inte så konstigt med tanke på att han har hållit igång sen kl 5.15 i morse.Det var bara att bära in honom och lägga honom i soffan.Vi kom hem lite senare än vanligt för Jb hade lite ärenden att uträtta direkt efter sitt jobb.
 
Nu har vi förflyttat oss upp på övervåningen till sängen i stället.Ligger här och har kollat i genom lite jobbannonser och hittat två stycken intressanta tjänster.Det ända problemet är att jag har så svårt med att få till ett bra personligt brev och förklara varför jag söker tjänsten🙈
 
Borde igentligen sova nu som resten av huset redan gör med tanke på att kl ringer 4.30 i morgon.Men jag har alldeles för många tankar som spökar om kvällarna,vilket gör det helt omöjligt för mig att somna.
 
Sen är jag också ljud och ljus känslig av mig och måste ha kol svart och tyst för att ha en chans till att somna.Det märkliga är att jag alltid innan har kunde sova utan problem tross massa ljud och ljus runt och kring mig.Men detta ändrades så fort jag blev gravid med Wille och sitter i än idag.
#1 - Sarah

Lycka till med ansökningarna :) Så tidigt vill inte jag gå upp :P

Svar: Tack så mkt 😁Har man inget annat val så måste man gå upp så tidigt 🙄
Carolina cuevas

#2 - Jane

Åh tycker också det e jätte svårt att skriva ett intressant personligt brev när man söker jobb, men kolla på Google. Finns många olika tips att tänka på! Hoppas du får till ett bra.

Svar: Tack för tipset får gärna det 🤗
Carolina cuevas

#3 - Amanda

Vad jobbigt att inte kunna somna 😊

#4 - Amanda

Vad jobbigt att inte kunna somna 😊

Svar: Det jobbiga är att man är så trött och blir stressad av att veta att man ska upp om 3 timmar
Carolina cuevas

#5 - Jennifer

De med personliga brev är aldrig lätt att få till haha😂

Svar: Det är det verkligen inte
Carolina cuevas

#6 - Therese Carlsson

Är han uppe så tidigt så förstår jag att han somna tidigt 😊. Jag är oxå lätt vänt sen jag fick barnen

Svar: Han brukar oftas inte vakna av att vi bärr ut honom till bilen.Men ibland vaknar han av väckarklockan och är pigg.
Carolina cuevas

#7 - Sandra

Skriv som du tycker. Varför söker du jobbet?
Det ihop med dina bästa sidor kan bli superbra och då får du fram varför just du ska ha jobbet.

Svar: Det är ju just det söker ju för att få ett jobb och för att få en egen inkomst. Det kan man ju absolut inte skriva 🙈Usch blir tokig på att bara tänka på det personliga brevet
Carolina cuevas

#8 - Hanna

Hoppas han sover bättre i natt och att ni alla är utvilade imorgon. Lycka till med det personliga brevet.

Svar: Han har sovit som en stock utan det är jag som inte kan sova 🙈
Carolina cuevas