...
 
 
I morse väckte Wille mig vid 4.13 tiden genom att klappa mig på huvudet och viskade i mitt öra att det är morgon.Jag hade absolut ingen lust att gå upp och han fick ligga kvar ett tag till brevid mig.Jimmies väckarklocka ringde 4:30 och då gick dom båda två upp medans jag somnade om en stund.
 
Blev väckt genom att Wille skrek från nedervåningen mamma gå upp nu pappa ska åka till jobbet nu🙈Jag gick ner och la mig i soffan en stund medans Wille kollade på tv:n Insåg ganska snabbt att det inte var någon idee att försöka ligga kvar i soffan utan fixade ordning frukosten och direkt efter frukosten sprang Wille ut redan kl 7.10.
 
Nu har vi precis gungat och lillemannen är inne på toaletten och då passar jag på att klicka in här en snabbis.För er som är lite mer nyfikna på hur vår dag ser ut så kan ni följa mig på instagram.Där inne uppdaterar jag ganska ofta på instastory,tycker att det är smidigt och roligt att upptadera där och ni hittar mig Här
#1 - www.nouw.com/sannaevelyne

Oj det blev en tidig morgon :/ mysiga bilder :)

Svar: Det kan man lugnt säga att det blev och hoppas på att han inte får för sig att vakna lika tidigt i morgon
Carolina cuevas

#2 - Fröken Rödlök

Det blev en tidig morgon.. men roligt att han ville ut så tidigt och att ni fick till dina bilder :)

Svar: Ja och jag som hade hoppas på att få lite sovmorgon men det kunde jag glömma.Han ville ge sig ut tidigare men det satte jag stopp för
Carolina cuevas

#3 - sofia

Oj vilken morgonpigg liten kille, förstår att du inte var sådär supersugen på att gå upp då haha! Vilka mysiga bilder du bjuder på idag :)

Svar: Verkligen inte särskilt när man är inställd på att få lite sovmorgon 😴 Tack så mycket
Carolina cuevas

#4 - Anna

Förstår mig inte på hur barn kan vara så morgonpigga, så pass pigga att han ville ut och leka redan vid sju haha. Helt sinnes ju 😂 men det är ju samtidigt bra 😊

Svar: Förstår inte heller hur han kan vara så morgon pigg helt plötsligt samma sak var det förra veckan.
Carolina cuevas

#5 - Fnulan

Nä m en fy det är alldeles för tidigt!! Vad skönt att du fick sova lite längre. Så härligt friska ni ser ut att vara. Kram

Svar: Eller hur 😴 hoppas att vi får sova längre i morgon.Vi är så friska vi kan vara 😎
Carolina cuevas

#6 - Johanna

Så fina bilder. Skönt du iaf kunde sova lite till innan hans pappa åkte till jobbet. Hoppas han sover lite längre imorgon :)

Hugo säger tack för grattiset :)

Svar: Det var verkligen skönt att han kunde hålla pappa sällskap ett tag så jag fick sova vidare en stund
Carolina cuevas

#7 - Sophia W

Oj vad tidigt han vaknade! skönt att du kunde sova en stund till iaf!

Svar: Yes det var verkligen tidigt 😴
Carolina cuevas

#8 - Hannas krypin

Oj det var tidigt att vakna vid tio över fyra. Skönt att du kunde somna om.

Svar: Eller hur särskilt när man inte har någon tid att anpassa sig efter
Carolina cuevas

#9 - Anna

Haha, så tidigt på morgonen vet jag inte ens vad jag själv heter. Skönt att du kunde få sova lite till i alla fall!

Svar: Det gjorde inte jag heller förresten 2 koppar kaffe
Carolina cuevas

#10 - Kamilla

Hua hua vad tidigt. Jag hade aldrig kunnat pallra mig upp så tidigt nu längre. Men härligt att komma ut.

Svar: Inte jag heller igentligen men har man inget annat val än att gå upp så är det bara att tvinga sig upp 😴
Carolina cuevas

#11 - Daisy

Ibland är man riktigt morgon seg, skönt att du fick dra dig

Svar: Det kan man verkligen säga att jag var
Carolina cuevas

#12 - Sarah

Förstår att du inte ville gå upp då :P Skönt att du kunde somna om :)

Svar: Det var det verkligen
Carolina cuevas

#13 - Yela

Åh vilken tidig morgon, jag vill börja gå upp tidigare men de där kändes lite väl tidigt haha 😅 Hoppas du får sova längre imorgon & att du fått en fin fredag❤️

Svar: Haha du kan få låna honom ett par dagar så lär du gå upp tidigt 🤣❤
Carolina cuevas

#14 - Lillan Kind

Oj, för mig är det fortfarande natt den tiden!😆 Jag tycker att 05:30 är förskräckligt tidigt😆 Det måste ha varit uppiggande att gunga iallafall, för ni ser så pigga och glada ut!😊 Hoppas att ni får en härlig helg!

Svar: Haha i vanliga fall när han går på förskolan måste vi upp 4:30.Men lillpojken brukar bara bli förflyttad från bilen till hans farmors säng tills han vaknar vid 7.30.JA med flera koppar kaffe blir man piggare 😉
Carolina cuevas

#15 - Madde

Att bli väckt en kvart innan klockan ringer är det värsta jag vet :-) Detta oavsett tid på dygnet.

Svar: samma här och nu var ju inte vi som skulle upp utan bara sambon
Carolina cuevas

#16 - Moa Hansson

Oj vilken tidig morgon!

Svar: Det kan man absolut säga 🤣😴
Carolina cuevas

#17 - Therese Carlsson

Oj va tidigt han vakna men min är så ibland med men jag går inte upp före sju och han somnar om. Härliga bilder 😊

Svar: Här är det inte lärt med att försöka änns att få honom att somna om 😴
Carolina cuevas

#18 - Åse

Jag älskar story på insta. Vet inte varför haha. Har typ nyss lärt mig de haha

Svar: Jag lärde mig det också bara för några månder sen och älskar det från första början 😉
Carolina cuevas

#19 - Michelle

Va bra ändå att han kunde väcka dej , då slapp du väckarklockan 💕 mysigt o leka ute

Svar: Det har du ett poäng 😉
Carolina cuevas

#20 - Sandra

Mysiga bilder, fy så tidiga mornar ❤

Svar: Ja usch förstår inte vad han ska göra uppe så tidigt på morgonen ❤
Carolina cuevas

#21 - Madelene

Nej vad segt med att bli väckt så tidigt

Svar: Ja särskilt när man inte måste gå upp för att åka i väg till förskolan
Carolina cuevas