Plockat blommor
 
 
 
#1 - Emma

Åh vad fina, speciellt den första föll jag för, men vad härligt att du fick sällskap ute i skogen också ❤

Svar: Jag får alltid sällskap i skogen antingen av hunden eller sonen. vi har ju skogen 4 meter från huset ❤
Carolina cuevas

#2 - maria

Härligt att det ännu finns blommor som blommar i det vilda. Piggar upp en grå vardag

Svar: Jag håller med dig fullt ut 😍
Carolina cuevas

#3 - Jenny

Vad fina..så duktig han är 🤩

Svar: Tack
Carolina cuevas

#4 - Veronica

Så fina blommor! Var hittar man sådana i vilken miljö liksom? 😍

Svar: Dom första blommorna hittade vi på morgon promenaden i diket och dom andra kommer från våran trädgård 😀
Carolina cuevas

#5 - Jennifer

Fina bilder :)

Svar: Haha fina vet jag inte direkt min kamera på mobilen suger
Carolina cuevas

#6 - Carolina

Vad mysigt att kunna ta och plocka blommor med sin underbara son! :)

Svar: Det är verkligen mysigt att plocka blommor med honom
Carolina cuevas

#7 - Jennysvardag

Vilka fina blommor 😍 jag älskar att ha snittblommor hemma :)

Svar: Wille älskar också blommor 😀
Carolina cuevas

#8 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fina blommor :). Älskar det där med att ha blommor hemma. Antar att ni plockat dessa där ni bor? :)

Svar: Yes Wille plockade dom på morgon promenaden och dom sista blommorna plockade han i våran trädgård 😀😍
Carolina cuevas

#9 - Snabela

Vilken fin kille du har.

Svar: Ja men han har sina stunder som inte alls är lika härliga
Carolina cuevas

#10 - Lillan Kind

Vilka fina blommor ni har plockat!😁 Varma och vackra höstfärger!

Svar: Det är faktiskt Wille som har plockat blommorna på morgon promenaden
Carolina cuevas

#11 - Sanna

Super fina bilder, vad härligt att fota med blommor med💖

Svar: min son är överförtjust i blommor ❤
Carolina cuevas

#12 - Mirre

Så fin bukett, 😁

Svar: Eller hur
Carolina cuevas