Natta med böcker
 
När Wille väl lagt sig i sängen är det skönt att avrunda dagen med en godnattsaga i sängen.För mig som som förälder är det skönt att få varva ner genom att läsa bok eller några böcker.Att krypa ner bredvid sitt barn i sängen och läsa För kvällen är en mysig stund tillsammans – ett perfekt sätt att avsluta dagen på!
 
#1 - Mirre

Ja det är ett supermysigt avslut, 😁

Svar: Ja när man får läsa klart utan att behöva byta bok flera gånger 🙈
Carolina cuevas

#2 - maria

Sedan jag slutade amma storebror i november 17 har vi alltid läst en godnattbok för honom. Just nu är han inne i en puh period

Svar: Våran är också inne i en sån period och dom är inte roliga då direkt
Carolina cuevas

#3 - Jenny

Jag måste erkänna att jag är sjukt dålig på att läsa för mina barn..vilket är konstigt för jag älskar böker. Ska skärpa mig 👍🏻

Svar: Jag har också haft period då läsningen inte har blivit av.Men nu är sonen så stor och påminner mig om att läsa 😂
Carolina cuevas