Hösten närmar sig
 
 
 
 
 
 
 
Det märks klart och tydligt att hösten närmar sig med stormsteg.Det börjar bli kyligt både på morgon och  kvällen,man vet inte riktigt vad man ska klä dig i.Som tur är så har vi möjlighet till att byta om mitt på dagen om vi blir varma.
 
Vi tillbringar väldigt många timmar utomhus oavsett väder när vi är hemma.I morse tog vi en härlig lång promenad med hunden i skogen utan massa med bråk och allt vad det innebär med ett trotsig 3,5åring.
 
Vi har haft en fantastisk måndag jag och sonen och hunden såklart.I morgon är det förskolan för lillemannen och jag själv ska sätta mig ner och slippa på mitt cv och personliga brev under tiden.Hur har eran måndag sätt ut?
 
#1 - Therese Carlsson

Här ska sonen också till dagis i morgon och jag själv ska fixa med annat typ som att rensa i garderob och lite andra saker =)

Svar: Jag är arbetslös och får passa på att fixa med jobbansökan mm när han är på förskolan.
Carolina cuevas

#2 - Emma

Åh vilken härlig tröja, bara att kolla på den gjorde mig så glad 😍🌸

Svar: Visst är Jackan i en härlig för :)
Carolina cuevas

#3 - charlottelinden.se

Gud så underbart att spendera mycket tid utomhus! Luften är så krispig och behaglig den här tiden på året och man mår ju så bra av att få mycket frisk luft :)

Svar: Ja vi mår jätte bra av att vara utomhus och vi blir rastlösa av att vara inne.
Carolina cuevas