för att det är skönt att komma hem.
 
Dagen har spenderats inne i Norrköping hemma hos svärmor medans sonen har varit på förskolan.Jag avskyr att spendera allt för många timmar inne i stan och känner mig inte alls hemma.
 
Direkt när jag klev ur bilen här hemma så kom den avkopplande känslan fram i mig.Jag älskar denna härliga utsikten vi har här hemma och skulle aldrig vilja flytta här ifrån.Nu är sonen ledig från förskolan fram till tisdag.
#1 - Jenny

Ni bor verkligen härligt måste jag säga..förstår att du trivs bättre där än i staden 🤩

Svar: Jag har bott nästan hela mitt liv i stan och har aldrig kunat koppla av ordentligt som jag gör här ute.
Carolina cuevas

#2 - Elisa

Jättefin utsikt! Drömmer ibland om att flytta till hus just för att känna ett mer lugn. Helt annorlunda från att bo i stan.

Svar: Vi får hoppas att din dröm slår in en vacker dag som min har gjort :)
Carolina cuevas

#3 - Carolina

Ja, det där med att inte känna sig hemma då det kommer till stan. Kan hålla med om det faktiskt.. :)

Svar: Jag blir bara så stressad av att vara inne i stan
Carolina cuevas

#4 - Evelina

Vad trevligt detta såg ut, förstår att du gillar utsikten! :)

Svar: Ja att kunna sätta sig på morgonen med en kopp kaffe i ena handen och se ut över den härliga utskiten är så skönt.
Carolina cuevas

#5 - Jennifer

Borta bra men hemma bäst :)

Svar: Så är det verkligen
Carolina cuevas

#6 - Lillan Kind

Det är samma här! Jag vill inte tillbringa onödigt mycket tid i stan, och trivs verkligen att komma hem till landet. Det är så avkopplande☺️

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam om att känna så här :)
Carolina cuevas

#7 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så skönt att du känner så för ditt hemma :). Det är verkligen så viktigt att få känna att man trivs och hittar sin vrå i livet. Jag tror att många människor glömmer bort den olikheten hos oss alla, vissa passar bra i städer men andra passar bättre på landet :)

Svar: Jag håller med dig fullt ut.
Carolina cuevas

#8 - Katja

Åh vad skönt med långledigt!! Ha en fin helg 💗

Svar: Jag är ju arbetslös så helt ledig är man inte för att man måste söka jobb.Men det är så skönt att slippa att gå upp innan tuppen för att åka till stan.
Carolina cuevas

#9 - Mirre

Jag i min tur är istället stadsmänniska, 😁

Svar: Tänkt så olika man kan vara :)
Carolina cuevas

#10 - Freja

Landet är det bästa, helt klart. Som balsam för själen! ❤️ Skönt med ledighet!

Svar: Ja jag har nu bott här sen år 09 och skulle aldrig vilja flytta in till stan igen.Här har vi det bra :)
Carolina cuevas

#11 - Kamilla

Vilken fin utsikt du har där hemma.

Svar: Eller hur och jag måste ta mer bilder på den underbara utsikten och vissa er :)
Carolina cuevas

#12 - Jennie

Åh va skönt att bo så! I framtiden planerar vi också på att flytta till hus utanför stan 😍 Just nu bor vi en lägenhet en bra bit bort från stan med massa skog och trivs bra här med ☺️

Svar: Ja det är inte precis gratis att bo i hus men det är så himmla skönt. Så länge du trivs där så är det en perfekt plats för dig :)
Carolina cuevas

#13 - charlottelinden.se

Åh, jag känner igen den där känslan. Trots att jag bor i en storstad så föredrar jag att spendera tiden på vårt sommarställe ute i skogen. Så oerhört lugnt och avkopplande!

Svar: Jag håller med dig om att det är lugnt och avkopplade här ute på landet
Carolina cuevas

#14 - Petra Elisabeth

Det är konstigt det där med "hemma" Jag har vuxit upp i Stockholm och tycker att det är i staden jag känner mig som mest hemma. Vet att jag har talat med folk som har vuxit upp någon annan stans som säger att de aldrig skulle kunna tänka sig bo i Stockholm, jag förstår de inte alls, haha! Ja, det är intressant det där :) // Petra Elisabeth

Svar: Ja det är väl tur att vi alla är olika och vill bo på olika plats runt och kring.Jag själv föregår lugnet framför stor staden bland alla människor
Carolina cuevas

#15 - Anonym

Härlig känsla när man kommer hem igen!🌸💕

Svar: Ja det är så avkopplande här ute :)
Carolina cuevas

#16 - Johanna

Åh vilken härlig utsikt ! Jag älskar verkligen också att bo på landet ! Det är så skönt !

Svar: Vad roligt att höra att du också bor ute på landet:)
Carolina cuevas

#17 - Jennysvardag

Så härligt att du har hittat ditt drömhus :)

Svar: Det är helt underbart och inte trodde jag att vi (sambon och jag)skulle bo där vi träffades första gången år 03
Carolina cuevas