Vilken fantastiskt ledig måndag vi fick idag
 
Idag har vi faktiskt haft en underbar dag tillsammans utan några som helst hysteriska utbrott eller gnällade.De här lugna och harmoniska stunderna utan bråk och konflikter är guld värda för mig.
 
Vi har gått en promenad på 3,5 km till fåren och hästarna.När vi kom på vägen möte vi ett får som hade rymmt i från sin hage.Jag blev panikslagen och fick springa för att meddela ägarna om fåret.Den brukar tydligen vara ute och gå så dom frågade om vi hade möjlighet till att jagga in den till hagen igen.
 
På vägen hem blev jag kissnödig och dessa km kändes extra långa för mig.När vi kom hem igen passade vi på att äta lite lunch och efteråt gick vi till skogen och byggde en koja av grenarna som låg på marken.Följ mig gärna på instagram så får ni lite bättre uppdateringar där än här. Vad har ni gjort av dagen?
 
 
#1 - Denevigaresenären

Oj, ett får på vift! Lyckades ni i ert färsk att jaga in det? Brukar inte vara lätt eller hur? 😊

Svar: Som tur var sprang den in i hagen igen självmant 😀
Carolina cuevas

#2 - Yela

Vilken fantastisk promenad! Började följa dig på Instagram nu 😃💓

Svar: Det var verkligen en balsam för själen att gå en promenad bort till djuren.Hittade du min Instagram?❤😀
Carolina cuevas

#3 - Nilla

Vilken fin dag ni haft :) Så skönt med en promenad till djuren. Bygga koja lät kul också :)

Svar: Det är jättekul att bygga koja i skogen med sonen som jag fick göra när jag var mindre.
Carolina cuevas

#4 - Emmamatildaa

Vad underbart. dagarna när man slipper utbrotten och gnällandet är dem dagarna man höjer till skyarna. Det är dem dagarna man kommer ihåg om 10år ;)

Svar: Dessa dagarna utan utbrotten och gnäll är betydelsefulla för hela familjen.Vi får mer energi och kan hitta på mer roliga saker
Carolina cuevas

#5 - Hanna Nilsson Lange

Så jobbigt att gå långt kissnödig🙈 ska kika in på din instagram :)

Svar: Ja det var ingen rolig upplevelse direkt men vi hann hem i sista sekunden.Min länk funkar tydligen inte men heter Carrocuevas på Instagram 😀
Carolina cuevas

#6 - Mirre

Hihi kissar du ej vid nån buske, 👍😘 fniss. Så härlig måndag ni fick

Svar: Jag hittade tyvärr ingen bra buske som jag kunde sätta mig bakom.Vill inte vissa rumpan till bilisterna så dom kör av vägen 🙈
Carolina cuevas

#7 - Kamilla

Så fina ni är i era gula fina tröjor. Så mkt att bygga koja.

Svar: Tack så mycket 😘
Carolina cuevas

#8 - Fnulan

Men oj, vilken tur att du kom dit och såg fåret!!! Blev ägaren glad?

Svar: Ägaren blev jätteglad för att jag ringde på dörren och meddelade om rymmligen
Carolina cuevas

#9 - Katja

Åh Vad härligt med såna dagar! De är lätträknade här för tillfället 😱

Svar: Samma här då sonen är inne i en period där han inte orkar gå eller klä på sig själv 🙉🙈
Carolina cuevas

#10 - Emma

Haha, vad roligt att fåren gör som dom vill, mindre kul att jaga får när man börjar bli kissnödig bara 🙈

Svar: Ja ett tag var det nära att komma i byxorna 🤣
Carolina cuevas

#11 - Madde

De där dagarna som bara flyter på är ju helt fantastiska. Skönt att fåret kom till rätta iaf

Svar: Håller med dig helt och hållet
Carolina cuevas

#12 - Moen

Låter spännande och läskigt med fåret som rymt. Lyckades ni fånga in fåret? 😀

Svar: Det var verkligen läskigt att se fåret på rymmen tänk om någon hann köra på den.Nej den sprang in i hagen själv som tur va
Carolina cuevas

#13 - Amanda

Så skönt att gå en promenad bort till djuren hoppas ni haft en fin dag

Svar: Vi har haft en kanon dag 😀
Carolina cuevas