Valde att stanna hemma
 
 
Jag valde att stå över eftermiddagens plask och lek som sonen har på lördagarna och i stället är han där med sin farmor.Jag känner att det är ingen ide att åka hemifrån med min mage som inte vill bli återställd.Jag vet aldrig när jag måste springa akut in på toaletten och  vissa gånger känns det som att man nästan skulle behöva ha en vuxen blöja på sig.Men du ser ju inte sjuk ut,ni anar inte hur många gånger jag har hört den meningen dom senaste dagarna.
#1 - Amanda

Det är inge kul när magen krånglar då är det bättre att stanna hemma oavsett vad folk säger :)

Svar: Jag gör alltid det jag tycker känns relevant för mig och inte för någon annan ä
Carolina cuevas

#2 - Jennifer

Jag tror du gjorde rätt i som stannade hemma :) Du måste vara rädd om dig och grabben hade säkert mega kul ändå :D

Svar: Jag vet att jag gjorde rätt i att stanna hemma.Jag fick springa akut flera gånger på toaletten för att inte göra ner mig i byxan 🙈
Carolina cuevas

#3 - Sara

Men så jobbigt! Förstår att du valde att stanna hemma. Hoppas det blir bättre snart :)

Svar: Skönt att ni är några stycken som förstår mitt val tross allt
Carolina cuevas

#4 - Nilla

Förstår verkligen att du stannar hemma när du har det så. Jag har problem med IBS-mage och min mage strular strular ofta så jag vet precis hur du har det nu. Hoppas du snart kryar på dig!

Svar: Usch det lätt inget vidare direkt beklagar verkligen.
Carolina cuevas

#5 - Denevigaresenären

Fy, det är verkligen så jobbigt när magen strular. Hoppas du mår mycket bättre snart! ✊🏻✊🏻

Svar: Finns det något värre än att magen strular för en?Tror knappas det 😫
Carolina cuevas

#6 - Mirre

Det är ju nedre regioner och magen som är sjukt, syns inte så mycket utanpå dessa ggr. Så fina bilder o h karta på dig

Svar: Vilket vissa människor har svårt att begripa.Tack så mkt ❤
Carolina cuevas

#7 - Linda

Hoppas verkligen att magen mår bättre snart

Svar: Tack det hoppas jag också på
Carolina cuevas

#8 - Johanna

Man ska göra de som känns bäst för en själv :D ♡

Svar: Det har du helt rätt i
Carolina cuevas

#9 - Fröken Rödlök

Vilka underbara höstbilder du fått till. Det där med din mage, fy fan säger jag bara. Tycker synd om dig!

Svar: Tack så mkt hade dock önskat på lite mer höst bilder på hela familjen men men man kan inte få allt här i livet.Ja det är absolut inget roligt
Carolina cuevas

#10 - Hanna

Usch vad jobbigt med krånglig mage. Hoppas den blir bättre o tur att farmor finns

Svar: Ja hans farmor är verkligen en ängel som ställer upp på det mesta när hon är ledig.Det hoppas jag med på
Carolina cuevas

#11 - Frökenny

Det låter kämpigt, hoppas att du snart blir bättre. Skönt att farmor kunde gå på plask och lek 🌸💕

Svar: Tack de hoppas jag med är så trött på detta nu. Usch vad jobbigt det är när man är ute och magen kör ihop sig.Riktigt skönt så slapp vi hoppa över plask och lek som vi fick göra förra veckan 🤗
Carolina cuevas

#12 - Elisa

Trist, hoppas magen är bättre snart! Men du var klok som stannade hemma och vila. :)

Svar: Jag hoppas också på att magen ska bli bättre så man kan leva ett normalt liv igen.
Carolina cuevas

#13 - Kamilla

Skönt att farmor kunde följa med till badhuset. Man vill ju såklart känna sig riktigt pigg när man ska iväg med barnen. Krya på dig

Svar: Det var verkligen super skönt att hon var ledig och kunde följa med till simhallen.Hon hängde med hem till oss också i några dagar 🤗
Carolina cuevas

#14 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Fy din stackare, jag lider av IBS så vet hur hemskt det är när man känner att magen begränsar om en för en kort tid. Har du provat att utesluta laktos i några dagar ibland kan det lugna magen. Likaså äta blåbär :)

Svar: Jag är laktosintolerans och använder bara lactosfria produkter.Jag har prövat att dricka blåbärssoppa hela veckan.Jag har prövat att äta kokt mat men det hjälper inte heller.Jag vågar inte ställa mig på vågen för att se hur många kg som har försvunnit från mig dessa 5 dagarna 🤣
Carolina cuevas

#15 - charlottelinden.se

Åh, fyfan. Ursäkta uttrycket, men den där meningen är den absolut värsta jag vet. Jag får höra den VARENDA gång jag påtalar att jag inte mår bra oavsett vad det gäller och det gör faktiskt ont att få höra det.. Förstår dig således till 100%!

Svar: Visst blir man borde förbannad och ledsen när någon yttrat sig på det sättet.Man behöver för Fanta inte se sjuk ut jämt tross att man är det
Carolina cuevas

#16 - Jennie

Åh stackare, Krya på dig! Vilken otroligt fina bilder du tagit 😃

Svar: Tack så mycket snälla du
Carolina cuevas

#17 - Moen

Vilka härliga och fina bilder på dig! :D Jättefina!

Svar: Tack snälla du
Carolina cuevas

#18 - Fnulan

Men vad trist är du fortfarande inte bra? Det är kanske dags att gå till läkaren snart? Kram

Svar: Det är absolut inget roligt och jag väntar fram till måndag sen får jag ta kontakt med vårdcentralen.
Carolina cuevas

#19 - Evelina

Vilken fin träja du har på dig! Snyggt med gult :D

Svar: Å tack den är första gången som jag använder den och älskar den
Carolina cuevas

#20 - Emma-Matilda

Usch vad tråkigt att din mage fortfarande bråkar. Hoppas det vänder nu så du slipper det. så jobbigt ju.

Svar: Jag tror att magen börjar återgå till den normala nu äntligen 😀
Carolina cuevas

#21 - Emma Engström

Hoppas magen blir helt bra snart verkligen! <3

Svar: Det hoppas jag också på
Carolina cuevas

#22 - Emma

Usch vad tråkigt med magen 👎 det syns ju inte men det är ändå tråkigt när folk vräcker ur sig "du ser inte sjuk ut" nähä, måste man ha 40graders feber och förkylning för o vara sjuk eller? 👎

Svar: Tänk vad magen kan skapa för problem för oss igentligen.Det roliga är att jag har legat i 39.8 granders feber också under några dagar.
Carolina cuevas