passat på att shoppa loss
 
Lågprismodekedjan som jag brukar handla kläder på har skyltar om en konkursutförsäljning.För mig som är arbetslös så är det här ett utmärkt tillfälle att fynda kläder till mig själv.Rean ligger just nu på 25%, men fördelen är att det finns mycket storlekar kvar än så länge.Jag kunde igentligen väntat med att shoppa till dom rear ut ännu mer,men risken är då att det mesta är slut sålt.
#1 - Mirre

Toppen att fynda, 😁 spar man in massor på

Svar: Det gör man verkligen 😀
Carolina cuevas

#2 - Johanna

Så bra när man kan hitta kläder.till billigare pris :)

Svar: Eller hur det gäller att passa på medans man kan och nu har jag kläder till sambons firma fest nästan månad 😀
Carolina cuevas

#3 - Wifeey

älskar oxå att handla när rean är igång haha

så mycket och fina kläder du fick :D

Svar: Det gäller att passa på medans man kan och allt gick på 425 kr 😀
Carolina cuevas

#4 - Johanna

Synd de skall konka, men bra med rea, och ibland är det dumt och vänta för länge.

Ja jag undrar hur det skall bli i nya lägenheten, med alla nta ljud där... lär väl sova som en kratta... Tur vi bor högst upp iaf! :)

Svar: Det är verkligen synd då dom har haft bra priser och fina kläder. Eller hur varför vänta på ännu mer rea.
Carolina cuevas

#5 - Fnulan

Jag ÄLSKAR att shoppa loss när det är rea, kan ju inte bli bättre!

Svar: Håller med dig och man får mer för pengarna
Carolina cuevas