Kör en frågestund där ni kan fråga på om allt möjligt
 
Eftersom att jag har fått en hel del nya läsare här på bloggen tänkte jag att vi kör en frågestund! Så fråga på nu allihopa, så svarar jag på frågorna på fredag.
#1 - Jenny

Kul med frågestund!!!

Min fråga:
- Har du alltid bott på landet eller har du bott i stan någongång?

Ha en fin kväll,

kram kram

#2 - Yela

•Har du några favoritbloggar? Isåfall vilka? •Vad gillar du att läsa på en blogg? • De bästa vs sämsta med att blogga? 😃🌸

#3 - Emma

Vad tror du att du gör det här exakta datumet om tre år? :)

#4 - Wifeey

hur många hundar har du?
vad var din största dröm som liten om hur livet skulle se ut som vuxen?

#5 - Kamilla

Jag vet att hundar är favo djuret men om du inte fick säga hundar vilket djur hade du velat ha då?

#6 - Emma-Matilda

Vad är det bästa du vet? :D

#7 - Petra Elisabeth

Åh vad roligt med frågestund! Det är alltid roligt att få lära känna bloggaren bättre :D Jag har några frågor.
Om du fick åka tillbaka i tiden och uppleva en sak igen. Vad hade det vart?
Om du fick reservera en händelse i framtiden, något som bara måste hända, vad hade det vart?
Om du fick byta liv totalt. Hur skulle ditt parallella liv se ut?
Lite konstiga frågor men hoppas du förstår och gillar dom :D // Petra Elisabeth

#8 - Johanna

Vad är det bästa du vet ? Har du några bra lifehacks du använder dig av ?

#9 - Emma

Finns det någon barndsomsdröm eller något du önskade att du skulle som vuxen när du var liten? Isåfall vad och gick det i uppfyllelse?