Proppar upp nya prickor på kroppen
 
Här sitter jag och kliar mig själv i huvudet samtidigt som jag försöker lista ut om det möjligtvist är höstblåsor han har fått eller inte.Dom kliar något fruktansvärt mycket och jag har smörjt in honom med Alo Vera för att dämpa klådan för honom.
#1 - Mirre

https://www.trademax.se/m%C3%B6bler/bord/matbord-k%C3%B6ksbord/stabby-matbord-110-cm-vit-p277913?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gclid=CjwKCAiAt4rfBRBKEiwAC678KUZrHnaVERecGQOeABN0JkI99O2PAI3BONz-n-ka4TjQjLctoptr7hoCPp8QAvD_BwE här är liknande mitt bord, hittar inte exakt mitt =D, men detta är ju väldigt likt, tack vad kul att du gillar det. Texten har jag beställt ett väggord som var sådär som man sätter fast på en ren yta. https://www.wallstickerland.se/i-love-you-to-the-moon-and-back-vaggdekor, väldans smidigt faktiskt =D

Det där ser ut som vattkoppor i alla fall de upphöjda blåsorna

Svar: Å Du hade inte behövt kolla runt efter ett bord,vad gulligt gjort av dig tack❤ Så svårt vissa ser ut som vattenkoppor medans andra påminner om höstblåsor.
Carolina cuevas