Nere vid sjön med varsitt fiskespö
Jag älskar att vi har gångavstånd och cykelavstånd till sjön och dessutom finns  det flera badsjöar inom cykelavstånd hemifrån oss.Idag passade vi på att ta en cykeltur ner till sjön som vi upptäckte i sommrast.Sonen önskade att vi kunde sätta oss ner på bryggan med varsing fiskespö och det har han och jag gjort idag.Det är så avkopplande och fridfullt nere vid sjön.Nu har hans prickar torkat och jag har pratat med pedagogerna på hans förskola och han är välkommen tillbaka redan i morgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Rebecca Adnell

Så mysigt!

Svar: Det var det verkligen 🤗🙏
Carolina cuevas

#2 - Mirre

Ohh sååå mysigt, ser helt fantastiskt ut. Hur är det med hans blåsor, fått ngt svar vad det är?

Svar: Det är helt befriade att vara där 😁 Hans blåsor har börjat torka tack och lov.Min Svärmor som är sjuksköterska tyckte att det såg ut som vattenkoppor
Carolina cuevas

#3 - Lillan Kind

Åh så härligt att bo nära en sjö!😊 Det är verkligen en dröm för mig! Det ser så skönt ut att sitta där på bryggan och fiska! Bilderna är jättefina!😊

Svar: Vi bor rättare sagt 500 m in i skogen från en sjö men ditt är det omöjligt att ta sig till just nu.Det är lika skönt som det ser ut att vara 😉
Carolina cuevas

#4 - Becka

Vilka härliga bilder, sambon vill att jag ska med och fiska men det är inget som intresserar mig 🙈😢

Svar: Jag är inte heller så intresserad av att fiska men hänger gärna med för att göra sonen glad.
Carolina cuevas