I dag fyller min älskade lillebrorsan 23år
 
 
 
Idag efter att jag hämtade Wille på förskolan gick vi hem till min mamma för att fira min lillebror som fyller 23år i dag.Vi blev bjudna på soppa och på jordgubbstårtarta.Wille tyckte att det var kul att få leka lite med sin morbror Nicolaz som är några år äldre än honom.Någon var trött  och somnade rätt fort i bilen på vägen hem.
#1 - Alexandra

Låter som en mysig dag :) och gott med tårta!

Svar: Det var verkligen en mysig eftermiddag vi hade i hop 🤗
Carolina cuevas

#2 - Jenniey Love

Åh den tårtan ser verkligen god ut trots att jag inte är ett jätte fan av tårtor i vanliga fall. kramiz<3

Svar: Jag är laktosintolerans och kunde inte äta tårtan men sonen åt dess värre väldigt mycket av den
Carolina cuevas

#3 - Amanda

Tårtan ser ju riktigt god ut hoppas den var god också. Får säga grattis i efterskott till din bror och själv blir man snart 24 :)

Svar: Har faktiskt ingen aning om den var god men sonen tyckte det.Är nämligen laktosintolerant så därför kunde jag inte äta tårtan.Nej men vad roligt Grattis i förskott
Carolina cuevas