Här kommer äntligen svar på frågorna ni ställde i frågestunden!
 Hade verkligen inte förväntat mig så många olika frågor om mig men självklart är det roligt när ni ställer frågor:) Ber om ursäkt att svaren inte kom upp i går som var tanken men nu kör vi .
 
 
Hur många hundar har du? 
 Just nu har vi bara våran Rottweiler hane Rex på 6 år.
 
Har du alltid bott på landet eller har du bott i stan någongång?
 Nej jag har inte alltid bott ute på landet utan är uppvuxen i lägenhet inne i stan.Jag har bott i både Malmö och I Norrköping.
 
Har du några favoritbloggar? Isåfall vilka?
 De bloggar jag har som favoriter för tillfället är Jenny Mirre charlotte Malin orsakullamamma Melissa
 
 Vad gillar du att läsa på en blogg? 
 Jag kan inte sticka under stol med att jag gillar att läsa om konkreta tips & råd om  föräldrarskap och barn.
 
 
 De bästa vs sämsta med att blogga? 
 När man får uppskattning för vilket bra jobb man gör  och att andra människor gillar att besöka bloggen ger mig motivation till att fortsätta.Däremot om man aldrig får någon uppskattning för sin insatt så är det lätt hänt att man tappar motivationen.
 
Vad tror du att du gör det här exakta datumet om tre år? 
 Jag hoppas och tror att jag har lyckas med att skaffa mig ett arbete som jag trivs på.
 
 
Vad var din största dröm som liten om hur livet skulle se ut som vuxen?
 Min största dröm som liten var att få flytta ut till landsbygnaden och skapa min egna lilla familj.Vilket jag nu också har gjort :)
 
Jag vet att hundar är favo djuret men om du inte fick säga hundar vilket djur hade du velat ha då?
 Jag har alltid viljat ha en egen häst men ekomin sätter tyvärr stopp för att ha en egen häst.
 
 
Vad är det bästa du vet? 
 Att få arbeta med reabetering av misshandlade djur som har fart illa tidigare i sitt liv.Att man får se resultatet av all jobb man lägger ner på dessa djur.
 
Om du fick åka tillbaka i tiden och uppleva en sak igen. Vad hade det vart? 
Detta är en väldigt svår fråga som jag inte kan svara på riktigt nu utan får återkomma med ett ordentligt svar senare.
 
Om du fick reservera en händelse i framtiden, något som bara måste hända, vad hade det vart? 
Få mitt efterlängtade körkort.
 
Om du fick byta liv totalt. Hur skulle ditt parallella liv se ut? 
 Jag är nöjd med det livet som det är nu
 
Har du några bra lifehacks du använder dig av ?
Eftersom jag inte har någon anning vad lifehacks är för något kan jag inte svara på frågan🙈
 
#1 - Chanelle

Så kul att läsa såna här inlägg! Även kul att läsa att du uppnått en dröm och att du är nöjd med hur ditt liv är! Så himla bra❤

Svar: vad roligt att du tycker att det är kul med dessa inlägg 💓
Carolina cuevas

#2 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fint att läsa dina svar och kanske främst att du la till mig där, så himla glad jag blir <3. Jag hade ingen aning om att du arbetade med misshandlade djur och jag blir verkligen imponerad av den saken. SÅ himla fint av dig att ta dig ann dessa djur <3

Svar: vad roligt att höra att du blev glad över att jag länkade till din blogg.Måste ju vara uppriktig 💓Jag arbetade med dessa djuren i 6år innan jag blev mamma. Av olika anledningar så sa jag upp mig där ifrån.Men jag saknar att jobba nära djuren.
Carolina cuevas

#3 - charlottelinden.se

Åh, jag blev helt varm i hjärtat av att se mig nämnas som en av dina favoritbloggar! Tack snälla du! <3
Och det där med egen häst - jag känner så igen det! Jag har också alltid drömt om att ha egen häst, men precis som du säger sätter ekonomin stopp. Och tiden. Men en vacker dag inbillar jag mig fortfarande att jag kommer att stå där med min alldeles egna pålle :)

Svar: kört den uppriktiga varianten att berätta precis som det är.Är glad över att jag hittade till din blogg.självklart fulls favoriterna på med tiden.Ja varför måste det kosta så mkt att ha häst.Vinner jag på lotto så ska jag köpa mig en ponny till sonen och en engekskfullblod till mig själv 😘
Carolina cuevas

#4 - Sara

Hästar är så vackra djur! Hoppas den önskan går i uppfyll för dig :)

Svar: Det hoppas jag med att den gör någon vacker dag 😁
Carolina cuevas

#5 - Jennysvardag

Så kul att du gillar min blogg 😃 så häftigt att du har uppfyllt din dröm och flyttat till landsbygden. Jag kan tänka mig att du vill ha ett körkort :)

Svar: Jag tycker om att du skriver om både positiva och negativa sidor med att vara småbarnsförälder.💓Det skulle självklart underlätta om jag hade körkortet,men min körskola gick i konkurs tyvärr.
Carolina cuevas

#6 - Johanna

Så kul att läsa svaren ! Man får alltid en mer inblick hur man är som.perspn :D

Svar: Kul att du uppskattade svaren 😉
Carolina cuevas

#7 - Amanda

Vad roligt att läsa frågorna och svaren, älskar också hundar men hästar är också jättefina :) men för dyra.

Svar: Ja det är inte precis billigt att ha några av dessa djuren
Carolina cuevas

#8 - HAnna

Så härligt o läsa att du uppnått en av dina stora drömmar i livet. Grattis till det :)

Svar: Tack så mycket 🤗
Carolina cuevas

#9 - Snabela

Att rehabilitera djur vore kul att jobba som. Kul att du har lyckats att förverkliga en av dina drömmar.

Svar: Ja och det är något jag saknar att jobba med 😫Det känns helt underbart att min dröm har gått i uppfyllelse
Carolina cuevas

#10 - Mirre - Sweetwords

Ohh så glad jag blir att du länkade mig, go du är. Håller med dig om bloggandet, samt det ligger ju mycket jobb i det. Ja hund är ju alltid först, men hästar var jag intresserad av som yngre

Svar: Klart att jag länkade till dig Mirre 💓kört den uppriktiga varianten att berätta precis som det är.
Carolina cuevas