Har den senaste tiden märkt att
 
Jag älskar att skriva och lägga upp bilder på min familj och vad familjelivet innbär.Allt är inte bara guld och gröna skogar med att vara småbarnsförälder.Har den senaste tiden börjat märka att kommentarerna och besökarna sinar för varje dag som går.När man knappt får man någon uppskattning för sin insatt så är det lätt hänt att man tappar motivationen och det har hänt mig nu..Vad har förändrats  och vad vill ni se mer av här?Tar gärna emot er feedback som ni sitter inne på för att få tillbaka motivationen till att blogga mer igen.
#1 - Lillan Kind

Jag tycker att du har en trevlig blogg med jättefina bilder!😃 Personligen önskar jag mig inget mera. Om jag skulle spekulera i varför det blir färre besökare och framförallt kommentarer, så undrar jag om det har med grupperna och trådarna där det delas inlägg att göra. Det verkar som att många bara fokuserar på att besöka och kommentera hos de som är med i dessa sammanhang, och är man inte med i tråden kan man glömma att få något tillbaka från dom flesta - tyvärr. Jag försöker ta en annan väg, nämligen att läsa, bry mig om och kommentera först och främst hos alla som jag märker att det finns ömsesidighet hos utan trådar och grupper. För det är hos dessa bloggare som engagemanget känns äkta. Alla som stressar sig genom inläggen i en tråd och skriver ”ha en fin dag” eller ”fin bild” till en text känns tyvärr själviska. Jag är också med framförallt i en grupp - även om det inte är precis varje dag - men försöker aktivt att växla spår. Jag gillar dig fastän vi aldrig har träffats, för du verkar inte alls det minsta ytlig. Därför återkommer jag till dig!😊

Svar: Vad glad jag blir av att läsa din kommentar ❤ Vad skönt att du inte tycker att något behövs ändras här inne.Det finns en annan självklarhet i att det är okej att jobba med sitt eget personliga varumärke.Jag tycker personligen det är helt fel att hålla på så! Man vill ju att läsarna ska uppskatta det man skriver.Att man inte ska behöva dela sin blogg varje idag för att hamna på alla listor. Det gör och ska skicka och lev liv brukar folk ändå kunna hitta bloggarna.Jag godkänner inte längre sådana kommentarer, det är så otroligt störande. Kommenterar bara för att skryta om sig själv? Nej tack.Jag gillar dig också 🤗
Carolina cuevas

#2 - sofia

Jag tycker du har en väldigt fin blogg med grymma bilder! Jag tycker den är perfekt som den är men jag kan alltid dela med mig av vad jag gillar att läsa om. Jag gillar att läsa om recept och personligt :)

Svar: Vad glad jag blir över att höra att du är nöjd med innehållet här inne 🤗Jag försöker att vara så personlig och ärlig som det bara går
Carolina cuevas

#3 - Viktor Högnäs

Förstår känslan när motivationen tryter! Det händer för mig väldigt ofta också tyvärr! Du verkar ha en väldigt fin och härlig blogg faktiskt! :) Kämpa på och bara försöka fokusera positivt även om det ibland kan vara "jobbigt" :)

Svar: Det glädjer att få höra av en som besöker mig för första gången 🤗 Jag ska försöka så gott det går tack så mkt
Carolina cuevas

#4 - Frugan E

Jag tycker din blogg är bra som den är :) Ärlig och sann. Tror man klarar sig bäst på det i längden. Är inne på samma spår angående grupperna som Lillan.
Är ju också med i såna och visst får man kommentarer där från folk som aldrig läser hos en eller skriver annars, och det märks ju. När man inte delar inläggen så sjunker besökarantalet rätt rejält. Det är kul med dessa grupper men samtidigt så känns det lite konstlat av en del.
Hur som helst, kör på som DU känner för det, för att du är du och bloggen är din :D

Svar: Jag försöker alltid att vara så san och ärlig som det bara går.Så kul att du uppfattar det på samma sätt 🤗Jag ger gruppena en ny chans och får se hur jag gör fram över.Känns som vissa bara är ute att få men har svårt med att ge tillbaka tyvärr
Carolina cuevas