göra lekar och övningar tillsammans
 
 
 
 
 
Har man inte möjlighet att få till en ordentlig träning i skogen så kan man alltid utnyttja sonens klätterställning.Tror man på det man gör är det lätt att få med sig barnen i det också.Allt behöver inte vara så seriöst & perfekt hela tiden utan för mig handlar det snarare om att ha kul.Jag älskar att göra vissa grejer till en rolig lek tillsammans med sonen.
 
På tal om något helt annat så har jag en fråga till er:Jag har en Sony A5000 som av någon märklig anledning inte känner av objektivite tross att det sitter på som det ska.Har jag tur så fungerar kamran i mellan åt.Så min fråga är tror ni att det hjälper att köpa ett nytt objektiv eller är det något annat som är galet?
#1 - Netti Starby

Det är verkligen kul att träna på det viset och jag har ingen aning angående objektivet. Kramis

Svar: Ja det är det verkligen :) Jag får forska vidare om detta tack ändå
Carro