Cykelutflykt till  Naturreservatet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morse efter morgon promenaden med hunden så förberedde jag mig inför cykelutflykten med Wille.
 Dom här dagarna som jag & Wille är hemma vill vi bara ägna våran tid tillsammans,genom att vara utomhus om dagarna.För mig är det otroligt viktigt att ägna min tid för sonen & göra roliga saker med honom.Vem vet vad framtiden kommer föra med sig?
 
Alla som lever ihop med en 3åring vet hur lätt det blir uttråkade & rastlösa av att gå hemma.Vi låter honom vara involverad & tänka själv vad han vill hitta på.Igår kväll vid läggning frågade han mig om.vi kunde ta cykeln till vattnet & fika i morgon.Så av den anledningen blev det en cykel utflykt idag till Naturreservatet.
#1 - Linda

Men åh fantastiskt! En till som tog sig en cykeltur till vattnet!
Svar: Jamen ja det är verkligen helt fantastiskt, en underbar känsla verkligen! Man blir lite bortskämd!

Svar: Det är ju som sagt en sådan frihet att sätta sig på cykeln och trappa i väg till vattnet.Vi är lite bortskämda med att ha 4 st olika badplatser i närheten av oss🤗
Carro

#2 - Mirre

Så härligt

Svar: Det är en sån frihet att kunna cykla i väg och bara vara
Carro