Busdag här hemma & tråkigheter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är det Kristi himmelsfärds dag & det är en röd dag som ger oss ledigt men Jb har varit på jobbet som vanligt.Vi har haft en underbar dag här hemma tillsammans med min svärfar & hans son i några timmar.Det skiljer 4 år mellan våran son & hans farbror Linus.Pojkarna fick svalka sig ett tag i uppblåsbara barn poolen,vilket uppskattades av båda.Med andra ord har dagen varit bra fram till ca 17 tiden.Nu är det slut på snällheten från min sida.Grannar med ouppfostrade barn som inte tål att bli tillsagda & tror att dom får göra precis som dom vill har inget att göra här hos oss.Jag är så trött på att han kommer hitt & lever rövare,uppkäftig & inte respekterar våran hund.
När till och med min son blir ledsen & rädd så har det gått över gränsen.Jag kommer självklart att ta ett ordentligt snack med föräldrarna & tala om att deras son inte är välkommen upp till oss.