Vad har ditt barn för sovrutiner?
 
@jennysvardag och @sillyme startat upp en rolig mamma utmaning till alla bloggande mammor.Varje dag kommer det upp ett nytt ämne.Dagens ämne är:Vad har ditt barn för sovrutiner?
Wille har alltid varit ganska svårnattad och skulle kunna vara vaken längst av alla i familjen utan problem. Vi har provat oss fram och testat olika nattningsrutiner för att få det fungera.Wille ammade jag tills han var ca 2 ½ år och det ända som funkade var att amma honom till sömns.
 
Nu har vi börjat med att kolla på Bolibompa tillsammans och dom dagarna Bolibompa inte går på tv;n så har vi löst det med att kolla på Bolibompa på svt.
När vi har dansat klart den populära drakdansen så flyger vi in till toaletten för att kissa & borsta tänderna.
 
Sen går vi in i Willes rum och kollar på Persson och Findus ca 15 min och sen blir det läsning av någon/några böcker.Om han inte har somnat under läsningen så släcker vi lampan och jag håller om honom tills han somnar.Jag samsover med honom i hans rum för då sover hela familjen hela natten utan några problem.
 
VI som är med utmaningen är @jennysvardag @silly
@penntrollet http://cuevas.blogg.se @bbbberg ​
 
#1 - Mirre

Låter som ni fått in en bra rutin för att det ska fungera

Svar: Ja det tycker jag verkligen att vi har fått.
Carro