tycker du att det är viktigt med syskon?
 
@jennysvardag och @sillyme har startat en mamma utmaning för alla bloggade mammor.Utmaningen går ut på att skriva om blandade ämnen om sitt/sina barn varje dag.Det kommer läggas ut ett nytt ämne varje dag under mars månaden.
 
 Tycker du att det är viktigt med syskon?
 
Jag anser inte att det är jätte viktigt med syskon & inte heller att alla måste skaffa mer än ett barn.Jag anser så här är för att det inte passar alls liv att ha fler än ett barn medans det passar andra att ha flera stycken.Jag tror att ett barn kan vara lyckliga med eller utan syskon.Just nu koncentrer jag mig inte för att skaffa något mer barn.Men jag ska inte direkt sticka under stolen med att det skulle vara kul att ha ett till barn.Men först vill jag ha ett arbete & en bra ekonomi för att kunna försörja familjen.