Mamma utmaning-Egen tid
@jennysvarda och @sillym har startat en mamma utmaning för alla bloggade mammor.Utmaningen går ut på att skriva om blandade ämnen om sitt/sina barn varje dag.Det kommer läggas ut ett nytt ämne varje dag under mars månad.
 
Dagens ämne är:hur viktigt är egentid för dig?
Tross att jag är mamma & älskar min son behöver jag tid för mig själv ibland.Vissa dagar känns det som att jag är en fånge i mitt egna hemma & inte har någon möjlighet till att fly någonstans.Jag är dålig på att prioritera mig själv & prioriterar andras mådde förre mig själv.Detta är något som jag är mycket medveten om & jag jobbar på att försöka prioritera mig själv.Egentid för mig är när jag står i duschen eller är på toaletten utan att ha någon som tjatar öronen ur mig.Inget slår en härlig promenad i skogen med hunden efter en jobbig dag.
 

Med i utmaningen är http://cuevas.blogg.se @bbbberg@penntrollet @sweetwords @wunderlich @tsilod @sara90 @elinor