Helt fruktansvärt att det har hänt igen.
 
Ni som har följt mig ett tag borde vid detta laget veta om min tron på veterinären.För er som har missat vad som har hänt finns mer info här och här .I början av förra veckan läste jag om en katt som hade dött på operationsbordet. Dödsfallet berodde på en miss gällande kontroll av narkostrycketn, här   kan ni läsa hela historian om katten.Jag är tyvärr inte förvånad & det skulle inte förvåna mig om att vi är fler djurägare som har blivit utsatta på samma ställe.Jag har under veckans gång fått flera mess från vänner.Dom tycker att det är bästa läget för oss att låta tidningen skriva en artikel om missen med Rex.Särskilt om den behandling & den dåliga bemötandet vi fick genomlida därefter också.Att gå egenom en sån här process är långt i från lätt & det krävs väldigt mycket av oss djurägaren.Just nu är jag  bara glad över att han inte dog på operationsbordet som denna kantten gjorde tyvärr.Jag tycker att det var väldigt starkt gjort av katt ägaren att gå ut i tidiningen & berätta sin historia.Tro mig jag har varit inne på samma banna & funderat på att gå ut i tidningen inte för att vi är ute efter pengar utan för att varna andra djurägaren.Men just nu har jag har jag ingen energi kvar & jag orkat helt enkelt inte ta om allt ännu en gång.