Givetvis ska vi uppmärksamma varandra
 Nu när vi har sjuksstuga här hemma hos oss så händer det inte alls något spännande.Därför tänkte jag att det skulle passa utmärkt med att uppmärksamma en blogg kollega.För är det något vi är dåliga på så är det att just se och uppmärksamma varandra.Det kostar ju inget att visa värme och uppskattning för en annan människa.Det är de små sakerna i vardagen som gör skillnad i långa loppet. Jag lägger min uppmärksamhet idag på Mirre.Hon har inspirerat mig väldigt mycket med sina vackra bilder och texter.Det bästa av allt är hon inte är medveten om att jag lyfter fram henne och att detta kanske kommer som en överraskning för henne.Mirre känner jag inte men skulle absolut kunna tänka mig att träffa henne någon gång.
 
 
#1 - Mirre

Men ohhhhhhh tack, gullig du är, glad jag blir kram

Svar: Är bara ärlig 😀
Carro