Blev även bjuden på fika i lekstugan.
 
 
 
 
 
I Morse när Wille vaknade kom han & viskade tyst i mitt ena öra.Han viskade att han vill gå ut & leka idag & att han behöver frisk luft.Jag lovade honom att vi skulle gå ut direkt efter frukosten & leka.Han var så lycklig när han fick komma ut & leka.Han har ju haft feber & sovit för de mesta i helgen.Så jag förstår att han ville komma ut ett tag.
 
Vid lunchtid  gick vi in & åt lite köttbullar med makaroner.Sen undrade han om vi kunde fika i skogen som pettson & Findus.Så vi packade väskan med lite fika & gav oss ut till skogen.När vi hade fikat klart i skogen gick vi ner till hans lekstuga.Även där blev jag bjuden på lite fika & grillat.Vad morgon dagen har att bjuda på i morgon återstår att se.
 
#1 - Mirre

Ojj kanske fel på min skärm men så liten texten är??? jag får verkligen gnugga ögonen. Men så härligt ni haft det

Svar: Såg nu att texten var liten så det är inte fel på din skärm 🙈 Bloggse har nämligen gjort om lite & därför har jag lite att jobba med att lära mig. Tack för information ang texten.
Carro