Söker playdate-kompisar med någon med barn
 
 
Jag har nästan inga vänner som jag umgås med som har  jämn gammla barn som mig.Dom få vännerna som har barn har precis blivit föräldrar eller så har dom barn på 1 år.Jag tycker att det är så tråkigt att vi inte direkt har några vänner med barn i samma ålder.Dom senaste månaderna har jag insett att det faktiskt inte är något att skämmas över.Jag har försökt att hitta någon playdate-kompis med någon med barn i samma ålder som vill ses i lekparken & äta någon middag tillsammans ibland.Eller någon/några som vill komma ut till oss på landsbygden & låta barnen leka av sig medans vi föräldrar sitter ner med en kopp kaffe  eller vad vet jag.Det gör så ont i  mitt mamma hjärta när sonen säger att han vill att hans kompisar ska komma & leka med honom.Mamma jag vill inte leka med bebisar utan med mina kompisar.Både jag & sonen skulle bli överlyckliga över att få nya vänner som vill göra saker ihop med oss.Är du föräldrar & har har barn mellan 3-6år & bor i närheten av oss eller känner du någon så lämna gärna en kommentar här inne.
#1 - Anonym

Synd vi ej bor nära varandra =(. Förra sommaren var vi en vecka i Vikbolandet, Vikbolandstruts och hyrde en stuga, jättefint ju

Svar: Det är verkligen synd att vi bor så långt i från varandra 😣Jag har sätt era semester bilder där i från så härligt ni hade det
Carro

#2 - Mirre

Var jag so skrev

#3 - Yohanna af Skovde

Bor inte nära men hoppas du hittar någon!

Svar: Ja vi bor ju tyvärr en bitt i från varandra annars hade det varit kul att träffas. Tackar jag får söka vidare helt enkelt efter nya vänner
Carro