Mixade i hop egen hemma gjord glass
 
 
 
 
 
 När Jag & Wille kom hem från sjön fick jag ett ryck & var tvungen att göra egen yoghurtglass med frysta bär som.låg i frysen.Vi mixarde ihop alla 3 ingredienserna med mixen & hälld sen över allt i glass saken sedan vidare in i frysen i någon timme.Glassen blev godkänd utav Wille & han frågade om vi kunde göra mer egen glass.Godare hemma gjord glass har jag inte ätit i mina dagar.I fortsättningen kommer jag att försöka prioritera att göra egen glass i stället för att handla hem glassen.Sitter ni på något grymt recep som ni vill dela med er till mig så är jag tacksam!
#1 - Mirre Sweetwords

Ohh smidigt och bra, gott att göra egen glass och fina glassformar

Svar: haha jag kom inte på att dom heter gladdformar. Vi köpte dom faktiskt på dollarstore.Du har möjligtvis inget bra recept på någon god glass?
Carro

#2 - Maria

Jag har aldrig gjort egen glass. Brukar köpa eftersom jag lever och bor själv så funkar det bra :) Men din hemmagjorda ser jättegod ut :)

Svar: Jag skulle nog heller inte få för mig att göra egen om jag bodde själv.
Carro

#3 - Emma Engsteröm

Men åh så gott! :D

Svar: Det var verkligen gott du har möjligtvis inget bra recept på någon god glass att dela med dig av?
Carro