Jag kan inte tro att det är sant.
 
Alltså den här dagen känns så jäkla overklig för att vara i verkligheten.I mitt förra inlägg skrev jag ju om att jag ville få regn & tro eller ej men nu regnar det 👏Det har faktiskt regnat ett par timmar.Det kan inte bara vara jag som har tänkt på hur mycket friskare och fräschare luften känns efter att det har regnat.
 
Man riktigt njuter när man andas in djupt efter att regnet upphört. Helt ren och fräsch luft.Vi är inne på en period där vi har kämpigt med att få sonen att somna rätt skapligt om kvällarna.Men i kväll somnade han till och med  pappas knä i soffan. redan vid 19.30.Jag vet, jag kan inte tro det själv men det är faktiskt sant!
 
#1 - Mirre

UNDERBART med regnet =D

Svar: Det dröjde inte mer än 2 timmar sen jag skrev inlägget att vi vill ha regn så kom regnet 🤗
Carro