Wille fyller 3 år idag
 
 idag för 3 år sen föddes världens underbaraste finaste sonen jag kan tänka mig.Han som har fått mig att gråta av skratt men också lärt mig en del om livet.Han har lyckats få mig att bli irriterad  på  honom samtidigt som han lika faktiskt få mig glad.Men jag antar att de sånna barn ska vara mot sina föräldrar. Jag minns ännu idag den smärtan som jag hade på förlossningen för 3 år sen idag.Tack för att du finns i mitt liv och roar mig minst lika mycket som du testar mina gränser.Jag kommer alltid finnas vid din sida och backa dig oavsett vad..Mamma älskar dig Wille Tim Buchholtz 
#1 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fint skrivet <3, känsla av att vara förälder är så fantastisk <3.

Svar: Tack försökt att förklara min kärlek för honom så gott det gick 🤗
Carro