shoppat nya barnkläder
 
När jag  shoppar kläder till Wille som han ska ha på sig privat så tycker jag att det är viktigt att kläderna har bra kvalitet och hållbarhet.När jag skriver privat menar jag självklart att han ska ha kläderna hemma och inte på förskolan.Det är inte alltid som jag shoppar helt nytt åt honom utan secondhand har det också blivit en del.
 
Jag är ju arbetslös och J står för dom mesta utgifterna.Han har ingen koll när det gäller barn kläder och låter mig stå för den biten helt och hålket.Därför klappar mitt hjärta lite extra nu när ett av mina favorit företag har sänkt priset på vissa plagg.
 
Av den anledningen har jag kunnat göra en beställning på 3 olika plagg som jag annars inte hade haft möjlighet till köpa.Det var inte bara jag som blev helt till mig när vi fick hem kläderna utan Wille blev också så lycklig.Han hade inte någon tålamod med att vänta med att pröva kläderna.Han ville att mamma skulle ta kort på honom när han hade på sig dom nya plaggen.Här 👇 kommer en bildbomb på honom med sina nya kläder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Mirre Sweetwords

Så fint du shoppat år dem =D

Svar: Tack hade jag haft möjlighet hade jag köpt mer kläder 🤗
Carro

#2 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fina plagg du shoppat :). Förstår att du gillar dessa :). Är bra med hemma och bortaplagg :)

Svar: Eller hur :) Det bästa av allt är att det går ha dessa i bilen dom kallaste dagarna :)Hoppas att allt är bra med er
Carro