Nu har vi gjort om lite i barnrummet igen.
 Barnrummet har ändrat utseende många gånger under loppet av ca 3 års tid.Ibland önskar man att sonen ska vara liten för alltid.Om det är något jag har lärt mig är det att det är viktigt att inreda ett barnrum med gott om förvaringsplatser.Bra förvaring till barnrummet kan du aldrig få för mycket av.
 
Jag kände att Wille hade för lite förvaring i sitt rum och av den anledningen åkte vi till ikea i tisdags för att köpa en hylla till hans rum.Enligt mig finns det inget roligare än att förbättra,förnya eller förändra lite i barnrummet.Jag har beställt nya fina tavlor till hans rum som borde komma nästa vecka.Gardinerna ska bytas ut mot andra härliga gardiner men först måste dom bli klara innan dom åker upp.
 


 
 
 
 
 
 
#1 - Mirre Sweetwords

Vart ju jättebra =D vilken cool säng

Svar: Eller hur 😀
Carro