Massage & kloklippning
Jag har inte hunnit med riktig kvalitetstid med bara Rex på ett tag.Så idag har så har jag hunnit med att klippa hans klor utan att ha någon som vill vara med hela tiden.När jag ändå var i farten så passade utmärkt med att ge honom lite massage.Om någon timme ska vi ut till skogen och spåra bara han och jag.
 
 
 
 
 
 
#1 - Yohanna af Skovde

Åh vad mysigt med hund! Hade gärna haft en men arbetstiderna gör det lite svårt!

Svar: Jag älskar livet med hund och det är så stor del av mig jag aldrig kan tänka mig något annat sätt att leva.Han var alltid med mig när jag arbetade på hunddagiset och lekte med alla möjliga hundar.Ni får låna hem någon vänners hund helt enkelt
Carro

#2 - Mirre Sweetwords

Men så underbart, saknar min vovve så mycket. han gillade inte att klippa klorna, men jag tränade bort det just med typ sådan metod, eller liknande i alla fall =D

Så skönt att komma ut i skogen och träna/vara med hund, avis. Fin eran rottis är

Svar: Jag älskar livet med hund och det är så stor del av mig jag aldrig kan tänka mig något annat sätt att leva. Jag jobbade förut på ett hunddagis och saknar det.Ja det är så himla skönt att få komma ut och träna med hunden.Han är en omplacering från polisen och han tackar så mycket.
Carro