Veckans fynd
 
Jag eller rättare sagt vi har länge tänkt på att köpa lite hyllor hem hitt.Jag har kollat runt lite överallt efter några snygga praktiska vägghyllor men dom som jag har hittat har varit alldeles för dyra.Men i veckan när jag besökte Netto fick jag syn på att dom hade vägg hyllor för 129kr st och då kunde jag inte låta bli att köpa hem dom 4 st sista dom hade.Tanken från början var att köpa vägg hylla med 3 hyllor men dom var slutsålda inne på  Netto och dessa duger lika bra dom också.Just nu håller Jimmie på att sätta upp dom 🤗 
#1 - Linda

Åh dom hyllorna är ju så himla fina! Skadar inte att det är bra pris heller!
Svar: Roligt att du blev nyfiken! Ja är man sugen på event så bör man anmäla sig till vårt nätverk samt kika in här och på vår hemsida www.lmevent.se

Svar: Ja och det finns så många olika modeller och prisklass på hyllorna.Dessa var väldigt billiga och inte är dom fulare för det.Jag kickar självklart in hos dig dagligen och kommer anmäla mig på erat nätverk trevlig kväll
Carro