hysterisk vid lämning på förskolan!
 
Jag har inte haft några som helst problem med lämningen på förskolan den senaste året.Han springer alltid in och lämnar sina tigrar på sin madrass och pussar mig hejdå.Men idag så grät han så hysteriskt och slängde sig i min famn och sa att han inte ville vara på dagis.Det var 3 st pedagoger på hans avdelning som Ingen av oss känner igen.Så jag förstår att han inte ville bli lämnad kvar där med dom.Som tur var så kom en av hans vanliga pedagoger och då släppte han mig.Hade jag vetat om detta i förväg hade han naturligtvis fått vara hemma med mig i stället.
 
När jag hämtar honom senare idag ska jag höra mig för om det är dom vanliga pedagogerna som jobbar i morgon.Annars får han vara hemma med mig så får jag söka jobb senare på kvällen.Jag vill inte förstöra hans trygghet han har på förskolan genom att lämna honom till helt  nya ansikten och göra honom otrygg.Nu går han 3 dagar i veckan och då passar jag på att sitta ner och söker arbete.