en riktigt rolig dag på äventyrsbadet i Norrköping
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi bestämde förra helgen att vi skulle till badhuset idag tillsammans med min stora syster och hennes döttrar.
Den här dagen har Wille sett fram emot och han har frågat flera gånger om dagen när det är lördag.I går fick jag ett sms av syrran att dom tyvärr måste ställa in våran dejt.Men min kusin skulle komma till badhuset med sin dotter så fort hon slutade jobba vid 13 tiden.Min kusin kom aldrig heller för att hon blev kvar på jobbet för att hennes avbytare på jobbet dök aldrig upp.Men min bästa vän Towe och hennes dotter Lo kom och hållde oss sällskap en liten stund.Det var allra första gången vi var där och vi var där sammanlagt 5 timmar.Vi hade roligt tross att dagen inte blev som planerad från början.Vi kommer absolut att åka ditt fler gånger.Nu är jag helt slut och somnar vilken minut som helst så jag avrundar här nu God natt 
 
#1 - Mirre

Notera att jag bytt bloggadress, dock fungerar sweetwords.se fortfarande

Men oh så härligt

Svar: Jag vart lite orolig ett tag för det krävdes användarnamn och lösen.Skönt att höra att du bara har bytt blogg adress 😜Det var väldigt härligt
Carro