Det går Vattkoppor på sonen avdelning
 
Idag när jag hämtade Wille på förskolan så fick jag reda på att några barn på hans  avdelning har åkt på vattenkoppar.Vattkoppor är en barnsjukdom som de flesta barn kommer att drabbas av så jag är inte alls nojig.Det ändå som oroar mig nu är i såfall om Jimmie blir smittad och eftersom viruset ger mer komplikationer för en vuxen än för ett barn.Jag har allafall förberett mig här hemma över att både sonen och pappan i familjen kan få vattenkoppor.
 
Det är lika ba att vara förberedd så det inte kommer som en stor chock.Jag har beställt lite grejer inne på apotea för säkerhets skull och undrar om någon kan rekommendera någon bra produkt mot klådan?Det fanns nämligen lite att välja mellan såg jag.Nu ska jag ta sista rundan med hunden innan det blir sängen för min del.Förresten hoppas att ni alla har fått extra mycket kärlek och uppmärksamhet idag på alla💝dag
#1 - Mirre

Vattkoppor hade tösen i somras och tycker det är skönt att ha det avklarat

Svar: Var hon mycket påverkad av vattenkopparna?
Carro