Bjuder på lite blogg kärlek
 

För mig är  det viktigt att göra det lilla extra för varandra,ibland är det så lätt att glömma bort de där små sakerna som kan betyda så mycke för en annan människa.Idag är det alla hjärtans dag och det betyder inte att man måste ha ett förhållade för att fira denna dagen. Idag vill jag och några av mina blogg kollegor påminna er att glöm inte bort att uppskatta varandra och ja dig själv också för den delen.
Här är alla härliga bloggare som är med och sprider massa bloggkärlek!
LindaNettiAngelicaKamillaMirreFruganOrsakullanAnnaTessanHannaJunitjejenWebersköldCarro
#1 - Linda

Åh underbart skrivet! Nä vi får inte glömma av oss själva mitt upp i allt ;) Sänder över massa bloggkärlek från mig till dig.Hoppas du har haft en fin dag.

Svar: Tack så mycket 🤗 Sänder tillbaka massa härliga blogg kärlek till dig och hoppas att din dag har varit bra
Carro

#2 - Frugan E

Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag! Kram

Svar: Tack desamma 🤗
Carro