Vi är hemma kära helt enkelt
 
 
 
 
 
 
Här hemma är vi väldigt hemmakär av oss och ser inte alls tjusningen i att åka i väg någonstans.Vi stannar hellre här hemma på landsbygden i lugnet än att åka in till Norrköping.
När vi är hemma är sonen en helt underbar liten pojke för det mesta.
 
Man märker klart och tydligt på honom att han mår bättre av lugnet här ute än vad han gör inne i stan. Att få uppleva allting igen ur ett barns perspektiv är verkligen underbart och man må bli vuxen, men tappa aldrig bort ditt barnasinne inte jag i allafall.
 
I morse när Wille vaknade så frågade han oss om vi skulle vara hemma och leka i lekstugan hela dagen.Så där har vi hängt nästa hela dagen han och jag.Jb har fixat och donat inne i garaget för att få det klart.Är ni hemma kära av er?
 
#1 - Amanda

Ja jag skulle vilja säga att jag tycker om att vara hemma mer än ute. Och vad mysigt att bara vara hemma på gården tror vi människor mår bra av lugn och inge stress, Älskar bilden av himmelen :)

Svar: Vi tycker dock om att vara utomhus hemma i trädgården och avskyr att spendera flera timmar inomhus.så kul att se hur olika alla är
Carolina cuevas

#2 - charlottelinden.se

Jag förstår verkligen (!) att ni trivs bra där ute. Hade så gärna också bott så :)

Svar: Det kanske blir så en vacker dag framöver för dig
Carolina cuevas

#3 - Chanelle

Men Ååh vilken mysig dag!! Jag är jättehemmakär av mig, tycker det är så skönt att bara vara i mysig kläder och ligga på soffan framför en film eller skriva eller vad som! Så jobbigt att åka iväg på annat faktiskt

Svar: Oki då är vi leka hemma kära men skillnaden är att vi avskyr att vara inomhus
Carolina cuevas

#4 - Sarah

Ibland är det skönt att bara vara hemma :) Så roligt för honom med en lekstuga :)

Svar: Det är det verkligen
Carolina cuevas

#5 - Frökenny

Så skönt att er pojke blir lugn och mår bra hemma på landet.🌸💕

Svar: Det är verkligen skönt
Carolina cuevas

#6 - Linda

Jag önskar att vara det om jag hade ett hus 😁
God fortsättning

Svar: Den dagen kanske kommer en vacker dag
Carolina cuevas

#7 - Melissaskywalkz

Vad skönt att ni känner det så, verkligen ingen självklarhet. Kul att spendera hela dagen i lekstugan ju :)

Svar: För oss är det en självklarhet i allafall
Carolina cuevas

#8 - Frugan E

Förstår att ni är hemmakära som bor så fint! :) Jag har också blivit lite anti sådär mot att åka in till stan sedan vi började hålla till i en mindre by i Sverige, detta trots att jag är från Stockholm och har vuxit upp där. Men det är verkligen en helt annan känsla som jag inte vill byta mot storstadsstress igen. :)

Svar: Skönt att höra att du har hittat ditt ställe där du har hittat lugnet
Carolina cuevas

#9 - Johanna

Ååh vad underbart! Är helt klart hemmakär, men älskar att flyga och fara, så är lite splittrad. Dock är det ju underbart att komma hem sen igen. Kram<3

Svar: En liten blandning med andra ord 😁
Carolina cuevas

#10 - Sandra

Det låter som ni haft en underbar dag.
Vi bor ute i skogen och att vara hemma ger så mycket energi ❤
www.nouw.com/sandi_fighter

Svar: Det har vi verkligen haft. Å då bor ni som oss 😍❤
Carolina cuevas

#11 - Lillan Kind

Ja vi är väldigt hemmakära av oss, och särskilt jag!😊 Det är lätt att förstå att sonen verkar trivas bättre hemma på landet, för det är verkligen rogivande att slippa stan. Det syns på bilderna hur skönt ni har det. Jag tycker visserligen att det är kul att resa på semester, och att åka iväg med husbilen, men däremellan ser inte jag heller tjusningen att åka bort om det inte är för att vistas i naturen.
Det låter som en mysig dag att hålla till i lekstugan tillsammans!😊
God Fortsättning på julen!❤️

Svar: vi skulle inte heller ha något emot att åka i väg med husbil eller husvagn i några dagar.😍😘❤
Carolina cuevas