Hel dag utomhus i snön
Jag har både förkylnings och ansträngningsastma,är just nu inne i ett jobbigt period.I nästan två veckor har jag mått dåligt och haft jobbigt med adningen och en hosta som inte vill försvinna.
 
Tycker inte att medicinen hjälper ordentligt och att sova ordentligt en hel natt har inte blivit av för min del.När jag är utomhus så känns andningen betydligt lättare för min del.Idag har jag tillbringat dagen utomhus i stor sätt hela dagen med sonen.
 
 
Vi har nämligen äntligen fått ett vinterlandskap här hemma som alla andra har haft ett tag.Tror ni inte att min andning blev ansträngande efter 5 minuter inomhus?I morgon måste jag kontakta vc för att få en ordentlig undersökning.Så nu vet ni anledningen till varför det har ekar tomt här inne 
 
 
 
 
 
#1 - Lillan Kind

Fy så jobbigt det måste vara med både astma och hosta! Det värsta med hosta är när man inte kan sova, för utan sömn är det svårt att bli frisk. Jag såg i ditt senaste inlägg att du har fått Mollipect, så hoppas att det hjälper. Det är roligt iallafall att snön äntligen har kommit!😃

Svar: Det kan jag garantera att det är och detta skulle jag inte vilja mina fiender ska uppleva.Som tur är så blir inte sonen väckt av min hosta.Det hoppas jag med på att den ska göra.
Carolina cuevas

#2 - Mirre - Sweetwords

Men oh så härliga bilder, fina ni är. Nu hoppas vi att du får bli helt bra

Svar: Tack så mycket 😁
Carolina cuevas