Happy birthday to myself


Idag är det tydligen min födelsedag,konstigt nog känns det inte som det är någon speciell dag för mig.Har fortfarande inte fått ordning på min asma och känner mig slö i hela kroppen av den anledningen ekar det tomt här inne.
#1 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Förstår dig med astman :(. Man blir verkligen helt utslagen.

Men du stort grattis på din födelsedag :D. Även om det inte känns jättebra idag så är du helt klart värd din dag :D

Svar: Det blir man verkligen och särskilt när man samtidigt har ansvar för både sonen och hunden om dagarna.Tack så himla mycket 😀
Carolina cuevas

#2 - Lillan Kind

Grattis i efterskott!😃 Hoppas att du hade en bra födelsedag trots astman, och att du känner dig bättre idag!😊 Idag fick vimsiga jag upptäcka att det är Lucia idag! Det hade jag inte en tanke på!😆 Kram!

Svar: Tack snälla rara du 😘 bättre födelsedag har man haft i sina dagar.Det är inte så lätt att hålla reda på alla dagarna😉
Carolina cuevas