Trötta efter åskan & blixtarna i natt
 
Idag när sonen vaknade var båda vi föräldrar trötta efter att åskan & blixtarna har hålligt oss vakna halva natten.Jag hann sova i ca 45 minuter innan ovädret väckte mig &  jag i min tur fick väcka Jb.Han &, jag satt tillsammans i sonens säng & som tur var märkte inte sonen av ovädret utan sov igenom hela natten utan några som helst problem.
 
Vi föräldrar försökte tänka vilket som var bäst för oss om det var bäst att stanna kvar uppe på övervåningen eller om vi skulle packa in oss i bilen.Vi kom fram till att det är bättre att stanna kvar på övervåningen med sonen.Vi vill inte riskera att att väcka sonen & göra honom mer orolig i onödan.Vi var i allafall beredda om vi var tvungna att fly igen.
 
Denna gången behövde vi som tur va inte lämna hemmet.Det går rykten om att det ska bli åska med blixtar i morgon bitti så vi är förberedda så gott det går.Kan ni rekommendera någon bra sida där vi kan få rätt information om vädret?
 
SMHI litar jag inte på i huvudtaget för enligt dom skulle det inte varit någon oväder natten till idag.Vi skärrade fortfarande såklart efter blixtnedslaget men för sonens skull måste vi försöka att inte tänka på det värsta utan hålla oss lugna.
#1 - Tiwe

Yr.no tycker jag känns trovärdig. Annars vaderinformation.se

Svar: Tackar ska kolla :)
Carro