Jobbig lämning på förskolan
 
Dagen började med att vi hade en tid hos
Vaccinationsmottagningen för en påfyllnad av tidigare vaccination av TBE vaccin.Direkt efter det åkte vi mot förskolan för att lämna sonen på sin nya förskola avdelning. Lämningen gick som förväntat - Wille blev helt förstörd & ville inte bli lämnad ensam på sin nya avdelning.Efter ett jobbigt farväl där han gör allt han kan för att inte släppa mig & bli lämnad så går jag.Jag visste redan innan att lämningen skulle bli jobbig med tanke på att han har varit hemma i 7 veckor med båda oss föräldrar.När jag kom för att hämta honom så var det helt tvärtom då skulle han inte följa med hem i stället 
#1 - Marie

Det är ju så, det går ju fort över, vilket är skönt

Svar: Jag känner mig så elak när jag vänder ryggen till o lämnar honom gråtandes.Han skrek att han ville till lilleskutt (hans förra avdelning) Hoppas att lämningen blir betydligt bättre i morgon.
Carro

#2 - Netti Starby

Förstår att det kändes jobbigt men skönt att han hade haft det bra! :-D Kramis

Svar: Det är verkligen jobbigt att se honom gråta och få utbrott.Idag var en av hans gammla pedagoger på hans avdelning & hon fick hjälpa till att dra bort honom från mig. Sen fick hon vara där en stund med honom
Carro

#3 - Maria at Inredningsvis

Vilken gullunge han verkar busig haha :) Hoppas du får en fin helg med massa höstsol:) Kram Maria på Inredningsvis

Svar: Han är en riktig busig pojke :) Tack desamma Maria
Carro