Han sover i sin egen säng igen.
 
Sedan den södagen vi fick ett blixtnedslag i
huset har han inte viljat sova i sin egen säng.Han har vaknat nästan direkt när vi har lagt honom i sängen,tross att jag har legat brevid honom.
 
Han har haft panik & vägrat somna om i sitt rum.Hela familjen har delat på våran 180 säng sen dess.Jag har knappt kunnat sova ordentligt för att det har varit så varmt & trångt att dela säng.
 
Men igår kväll släppte hans rädsla & han ville att vi skulle sova i hans rum igen om vi kunde ha en lampa tänd på natten.Han vaknade en ända gång natten till idag men somnade om lika fort.
 
Så nu sover han & jag i hans säng precis som innan,den enda skillnaden är att vi har en nattlampa tänd nu.Jag är  en av alla överkänsliga personen som måste ha tyst  & mörkt i rummet när jag ska sova..Så jag sover nu under denna perioden med en mask för ögonen.