Våran fredag
 
Wille är feberfri & vi påbörjade denna varma härliga dagen med att gå en promenad ner till bryggan.Det är så härligt att ha gång avstånd till både naturen & vattnet.När vi kom hem igen så satte vi oss ner med en varsing glass i skuggan.Sen fick vi fin besök utav min bästa vän & hennes familj i några timmar.
#1 - JUNITJEJ

Så skönt att Wille är feberfri!

Svar: Ja nu får vi hoppas att han får vara frisk 😀
Carro

#2 - Sofie - 26, gift och gravid med lillasyster

Vad skönt att han är feberfri! Hade inte varit fel att ha så nära till vatten och naturen 😄

Svar: Ja det är verkligen skönt att han är frisk igen. Jag ska prata med pedagogerna på hans förskola o se om fler är sjuka mer än vanligt. sen hans förskola brann i oktober o blev flyttade till en tillfällig lokal han han blivit sjuk väldigt mycket. innan flytten var han aldrig sjuk
Carro

#3 - Sofie - 26, gift och gravid med lillasyster

Men oj! Ja det tycker jag absolut du gör rätt i. Jättemärkligt ju. Jobbigt och frustrerande för både honom och er att han blir sjuk mycket. Kram!

Svar: Jag tog upp detta med en av pedagogerna på hans avdelning & vi ska ta detta på utvecklingssamtalet den 15 maj.Jag har antecknat varje gång han har varit sjuk från förskolan sen inskolningen.Ha en trevlig helg kram
Carro