Påslakanset som blev gardiner
 
 
 
 
När det gäller sonens rum så vill jag gärna att det ska vara ett personligt rum som speglar vem han är.För mig är det viktigaste att börja med att utgå ifrån vad han själv tycker om & inte vad jag tycker om.Det är trots allt hans rum där han ska trivs att vara i.Nu när jag ändå är inne på barnrum måste jag tipsa om hur enkelt det är att få snygga gardiner som passar ihop med påslakanet.Jag har själv haft väldigt svårt att hitta några passade gardiner,men sen kom jag faktiskt på att man kan ju sy om påslakanet till gardiner.Så jag köpte precis likadant påslakan som han har till sängen & fick hjälp med att sy om dom till gardiner.Så nu har jag satt upp gardinerna i hans rum & nu ska jag bara komma på någon rolig ide gällande mattorna i rummet.Wille fick helt plötsligt under förmiddagen feber & sover just nu i soffan.Så av den anledningen har jag passat på att fixa ordning lite inomhus 
 
#1 - Mirre

Vart ju toppen och kanske röda eller blåa mattor till?

Svar: Då är frågan nummer 2 vilken modell & kvalite ska man satsa på?
Carro